آبادان - ایرنا - تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته دوم رقابت های لیگ برتر مقابل میهمانش نفت مسجد سلیمان متوقف شد.

به گزارش ایرنا این دیدار عصر پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان ۲ تیم به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت دادند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب محمد دریس، عقیل کعبی، محمد اهل شاخه، عبدالله ناصری، محمد قریشی، مهدی حنفی، طالب ریکانی (۸۴ فاخر تهامی) ، مسلم مجدمی (۴۶ – مصطفی احمدی)، مهدی مومنی (۵۷ – میلاد جهانی) ، رضا جبیره و جعفر سلمانی به میدان رفت.

نفت مسجد سلیمان نیز با ترکیب حبیب فرعباسی، محمد طیبی، حامد نورمحمدی، مجید عیدی، رضا جعفری، پیام ملکیان، علیرضا علیزاده، میثم نقی زاده، محمد ابراهیمی (۵۳ – عباس عسکری)، عماد میرجوان (۶۲- فرزاد حاتمی) و حسین ابراهیمی (۸۷ - فرشاد جانفزا) وارد زمین شد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که هفته گذشته فولاد خوزستان را در اهواز شکسته داده بود این بازی را هجومی آغاز کرد و سعی داشت در دقایق ابتدایی به گل برسد که روی اشتباه مدافعان نفت مسجد سلیمان به گل رسید.

فرار طالب ریکانی در دقیقه ۶ از سمت راست زمین موقعیتی را در اختیار رضا جبیره قرار داد و این مهاجم صنعت نفت دروازه خالی نفت مسجد سلیمان را باز کرد تا زردپوشان آبادانی به گل برسند.

تیم نفت مسجد سلیمان برای جبران گل خورده بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد ولی مدافعان صنعت نفت آبادان حملات آنها را خنثی کردند.

بازی در نیمه اول از سوی ۲ تیم بی روح دنبال شد و صنعت نفت از تنها موقعیت خود در این نیمه برای گلزنی استفاده کرد.

نفت مسجد سلیمان نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد و بارها با حملات خود مدافعان صنعت نفت آبادان را با اشتباه مواجه کرد.

نماینده مسجد سلیمان در دقیقه ۸۴ مزد زحمات خود را گرفت و محمد طیبی روی اشتباه مدافعان و دروازه بان تیم صنعت نفت به گل مساوی دست یافت.

نفتی های آبادان که در دقایق پایانی برای کسب سه امتیاز بازی می کرد در دقیقه ۸۷ فرصت این را داشت تا به گل دست یابد ولی شوت دیدنی میلاد جهانی به تیرک افقی دروازه برخورد کرد تا آه از نهاد تماشاگران بلند شود.

وحید کاظمی به کمک های مجید قاسمی و حسن انتظاری قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

رضا جبیره و مسلم محدمی از تیم صنعت نفت آبادان در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این پیروزی چهار امتیازی شد.

۷۱۰۴/۶۰۶۸