کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۳۲۰ هزار نفر از مشمولین سهام عدالت استان که اغلب کارکنان دولت و بازنشستگان می باشند هنوز شماره شبای بانکی خود را در سامانه مربوط به سهام عدالت برای دریافت سود سهام ثبت نکرده اند.

علی محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از این افراد خواست که در اسرع وقت با مراجعه به سامانه www.samanese.ir نسبت به تکمیل اطلاعات مربوطه اقدام نمایند.

وی در ادامه اظهار داشت: کل مشمولین سهام عدالت استان کرمانشاه بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر می باشند که در صورتی که شماره شبای بانکی خود را در سامانه مربوطه ثبت کرده باشند، سود مربوط به سال های ۹۶ و ۹۷ خود را دریافت کرده اند.

او توضیح داد که به دلیل نداشتن مجوز قانونی، ثبت نام و تخصیص سهام عدالت به افراد جدید میسر نمی باشد و بدیهی است در صورت صدور مجوزهای قانونی لازم به منظور ثبت نام متقاضیان دریافت سهام عدالت، مراتب به اطلاع عموم خواهد رسید.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه در پایان گفت: سامانه ثبت اطلاعات وراث متوفیان مشمول سهام عدالت فعال می باشد و وراث مشمولینی که فوت شده اند با رعایت شرایط پیش بینی شده می توانند به دفاتر واجد شرایط پیشخوان خدمات الکترونیک دولت که مشخصات و نشانی آنها در سایت اطلاع رسانی سهام عدالت به نشانی news.samanese.ir منتشر شده مراجعه کرده و نسبت به تقاضای تقسیم سهام عدالت متوفی اقدام نمایند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۲ هزار و ۶۲۲ روستا و ۳۴ شهر دارد.

۳۰۳۳/۸۰۶۶