تهران- ایرنا- فعالیت‌های تبلیغاتی در محدوده‌های جغرافیایی و نظارتی فرودگاه‌های کشور برای اجرای دقیق مقررات و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود با هدف رونق تولید و اشتغال، ساماندهی می‌شود. 

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی، ساماندهی تبلیغات محیطی در فرودگاه‌ها و پایانه های مسافری هوایی کشور در نشست مشترک مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل دفتر بازرگانی و سرمایه گذاری شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بررسی شد. 

«احسان الله حجتی» مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ در این نشست که ۱۲ شهریور ماه سال جاری برگزار شد با اشاره به ظرفیت مناسب محیط‌های فرودگاهی برای عرضه و نمایش تبلیغات کالا و خدمات داخلی و کمک به رشد و توسعه صنایع و تولیدات داخلی کشور گفت: برای کمک به رشد تبلیغات و افزایش درآمدهای ملی، از تمامی ظرفیت های موجود استفاده خواهیم کرد و در این راه، سازوکارهای قانونی را برای تسهیل کارها به کار خواهیم گرفت. 

رسول پوست فروشان مدیرکل دفتر بازرگانی و سرمایه گذاری شرکت فرودگاه‌ها نیز در این نشست از افزایش تعامل و همکاری‌های مشترک شرکت فرودگاه ها با مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بهبود وضعیت فضاهای تبلیغاتی فرودگاه‌ها استقبال کرد.

وی گفت: برای دریافت نظرات کارشناسی و تخصصی تبلیغاتی، اجرای کامل قوانین و ضوابط مربوط و ایجاد و گسترش ارتباطات لازم در این حوزه آمادگی داریم.

 نزدیک به ۶۰ فرودگاه مسافری و باری در کشور فعال هستند که بیشتر آن ها دارای ظرفیت ها و جذابیت‌های تبلیغاتی برای صاحبان صنایع، بهره‌برداران و شرکت‌های تبلیغاتی است.