ارومیه- ایرنا- تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در نخستین دیدار خود از رقابت‌های جام حذفی کشور مقابل تیم اتحاد کامیاران به برتری رسید و راهی مرحله یک شانزدهم نهایی شد.

به گزارش ایرنا، این دیدار از  مرحله سوم جام حذفی کشور عصر امروز /شنبه/ و با حضور بیش از چهار هزار هوادار ارومیه‌ای در میان تشویق‌های بی‌امان «یاشاسین ارومیه» و «یاشاسین آذربایجان» در زمین چمن ورزشگاه جهان پهلوان تختی ارومیه برگزار شد.

نخستین گل زودهنگام این مسابقه را «پیمان پورصادقی» در دقیقه ۱۴ برای تیم ۹۰ ارومیه به ثمر رساند و گل تساوی بخش تیم اتحاد کامیاران نیز در دقیقه ۹۴ توسط «مهدی سرداری» درون دروازه میزبان شد و کار به وقت‌های اضافی کشیده شد.

دومین و گل پیروزی بخش تیم ۹۰ ارومیه در وقت‌ اضافه دوم و توسط «فرشاد اسدی» از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید تا این تیم جواز حضور در مرحله یک شانزدهم جام حذفی را کسب کند.

در این مسابقه برای تیم ۹۰ ارومیه شکیب سروری، سیروس صادقیان، محمد عبادزاده، مهدی محمدی، علی کرمی، محمد فلاحیان، وحید نعمتی، داود شاهواروقی، فرشاد اسدی، ، پیمان پورصادقی و امید رضایی در ترکیب اولیه به میدان رفتند و در ادامه نیز سعید بحرکاظمی، علیرضا قاسمی و آرمان سوداگر وارد زمین شدند.

مسابقات مرحله چهارم با شرکت ۳۲ تیم و حضور تیم‌های لیگ برتری در تاریخ هفتم و هشتم مهرماه برگزار می‌شود.

سال گذشته تیم ۹۰ ارومیه در دور سوم مسابقات جام حذفی کشور با قرعه استراحت مواجه شد و جواز حضور در دیدارهای دور چهارم و یک شانزدهم نهایی را در مقابل تیم پرستاره و پرطرفدار پرسپولیس تهران کسب کرد.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه سال گذشته در حالی که محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی را در ورزشگاه آزادی تهران برای امیدبخشی به بازیکنانش به همراه داشت با یک گل مقابل تیم پرسپولیس تهران شکست خورد و از صعود به مرحله یک هشتم نهایی بازماند.

فوتبال شهر ارومیه سال گذشته پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم ۹۰ این شهر در لیگ دسته یک کشور جان تازه‌ای به خود گرفته است ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه‌جانبه مسوولان آذربایجان‌غربی است.

هم‌اکنون تیم فوتبال ۹۰ ارومیه تا پایان هفته چهارم رقابت‌های دور رفت لیگ دسته یک کشور با سه برد، یک باخت، چهار گل زده، یک گل خورده و کسب ۹ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در پایان رقابت‌های لیگ دسته یک کشور در فصل گذشته، با کسب هفت برد، ۱۰ تساوی، ۱۳ باخت، ۲۲ گل زده، ۴۰ گل خورده و اندوختن ۳۱ امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت و سهمیه جام آزادگان را برای فصل جاری حفظ کرد.

۷۱۵۶/۶۱۸۵/