تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳

اردبیل _ ایرنا _ معاون سیاسی و امنیتی خلخال گفت: با تغییر مدیریت در شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی مشکلات تمامی مربوط به تامین سوخت در این شهرستان برطرف شده است.

به گزارش ایرنا ،احمد قنبری روز شنبه در جلسه کمیته سوخت خلخال افزود: مسئولیت‌پذیر بودن یک مدیر در ادارات و دستگاه‌های اجرایی می‌تواند مسائل و مشکلات پیش پای مردم را حل و برعکس آن بسیاری از کارها را مختل و یا تعطیل کند.

وی با تقدیر از عملکرد مسئولان شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی خلخال اظهار داشت: علاوه بر حل مشکلات مربوط به تامین سوخت در مناطق شهری و روستایی ، با افزایش سطح رضایت‌مندی مردم از نحوه خدمات این شرکت میزان مراجعه‌کنندگان به فرمانداری برای مشکلات مربوط به سوخت تا حد صفر کاهش یافته است.

قنبری اظهار کرد: مشکل کمبود سوخت بنزین سوپر در سطح کلان کشوری بوده و بر اساس توزیع متوازن این سوخت در سراسر کشور سهمیه خلخال نیز در سال جاری از طریق اراک به خلخال ارسال شده است.

وی از تلاش برای حل مشکل تعطیلی جایگاه سی ان جی شهر کلور مرکز بخش شاهرود خلخال خبر داد و افزود: این جایگاه از مدت‌ها پیش به علت ناتوانی مالی شهرداری برای استانداردسازی تجهیزات متوقف است که بزودی با تامین اعتبار استانداردسازی و راه‌اندازی خواهد شد.

وی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته یکی از جایگاه‌های سوخت سی ان جی در اختیار شهرداری خلخال که از چهار ماه پیش به علت استاندارد نبودن تجهیزات تعطیل بود ، در حال استانداردسازی و آماده شدن برای راه‌اندازی می‌باشد.

معاون فرماندار خلخال داشتن تجهیزات دوگانه‌سوز گرمایشی برای نانوایی‌ها ،مدارس ،ادارات دولتی ،سازمان‌ها ،ارگان ها ،نهادها ،کارخانه‌ها ،دانشگاه‌ها ،مراکز آموزشی غیردولتی ،گلخانه‌های تولید محصولات کشاورزی و اماکن حساس را ضروری دانست و افزود: با توجه به احساس نیاز در مواقع اضطراری به تجهیزات گرمایشی و سوخت جایگزین تهیه و تامین این امکانات از سوی مسئولان ذی‌ربط الزامی بوده و کوتاهی در این زمینه و وارد شدن خسارات در مواقع احتمال قطعی گاز متوجه مسئول خواهد بود.

او گفت: ورود و توزیع خارج از شبکه گاز مایع قاچاق کالا محسوب شده و با توجه به فعالیت مطلوب شرکت توزیع گاز مایع خلخال در مناطق شهری و روستایی و توزیع آن به قیمت تنظیم بازار با توزیع‌کنندگان و فروشندگان گاز مایع به قیمت بیش از قیمت مصوب برخورد خواهد شد.

او با بیان اینکه برخی افراد سودجو گاز مایع را به چند برابر قیمت مصوب در بازار عرضه می‌کنند، اظهار داشت: قیمت گاز مایع با سیلندرهای ۱۱ کیلویی خانگی ۶۶ هزار ریال و قیمت گاز پیک نیک نیز ۱۵ هزار و ۸۰۰ ریال از سوی شرکت گاز ال پی جی به فروش رسیده و سیلندرهای صنعتی بالای ۱۱ کیلویی در هر وزن و اندازه‌ای نیز به قیمت مصوب در این شرکت شارژ می‌شود.

خلخال در جنوب اردبیل از مناطق سردسیر کشور است.

۷۱۱۹/۶۰۱۸