زنجان - ایرن ا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از طریق پایگاه‌های مقاومت بسیج از مهم‌ترین برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این استان است.

علی کاظمی روز شنبه در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: نصب تصاویر شهدای شاخص استان در میدان‌ها و خیابان‌ها، برگزاری نمایشگاه عکس در مدارس، اماکن، مصلی های نماز جمعه، تجلیل از کارکنان ایثارگر و رزمنده هشت سال دفاع مقدس از جمله برنامه‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در هفته دفاع مقدس است.

علی کاظمی خاطرنشان کرد: غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهدا با مشارکت نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه‌های اجرایی استان در تمامی گلزارها، اجرای طرح سپاس و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، فضاسازی و تبلیغات محیطی با رویکرد گرامیداشت دفاع مقدس و محرم در میدان‌ها و مکان‌های عمومی با مشارکت اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اجرای پایش سلامت والدین شهدا و جانبازان در طول هفته نیز بخش دیگری از برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تنها فائق آمدن بر چالش ها و تهاجم فرهنگی دشمن را تقویت فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت:  تلاش ما این است تا برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس رویکرد و جنبه بصیرت افزایی داشته باشد.

هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه آغاز می شود.

به گزارش ایرنا، استان زنجان سه هزار شهید، هفت هزار جانباز و ۵۸۶ آزاده دارد.

۳۰۸۸/۹۵۵۶