تهران- ایرنا- سرمربی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید «نیمار» که بازگشت خود به ترکیب پی‌اس‌جی را با به ثمر رساندن گلی استثنایی و پیروزی‌بخش جشن گرفت، باید «هو» شدن از سوی هواداران پی‌اس‌جی را بپذیرد.

مرد برزیلی که با منتفی شدن داستان‌ دنباله‌دار بازگشت وی به بارسلونا، شب گذشته در دیدار مقابل استراسبورگ نخستین بار در فصل جدید برای باشگاه پاریسی به میدان رفت، در زمان‌های تلف شده با گل قیچی برگردان خود سه امتیاز بازی را برای شاگردان توخل تثبیت و صحنه‌ای جادویی را خلق کرد.

این در حالی است که مرد برزیلی در جریان بازی شب گذشته، هدف حملات لفظی وشعارهای توهین‌آمیز هواداران خودی قرار گرفت.

در این بین، توخل با تحسین نیمار اظهار داشت: نیمار کار سختی کرد چرا که او آدم حساس و زودرنجی است اما به خوبی از عهده این کار برآمد؛ اما زندگی این است، هواداران هم در جریان پنجره نقل و انتقالات روزهای سختی را پشت سر گذاشتند.

وی ادامه داد: و به همین دلیل باید رفتار و واکنش آنان را بپذیریم؛ قصد قضاوت رفتار آنان را ندارم اما برای هواداران هم آسان نبود؛ نیمار می‌تواند با دریبل‌های بیشتر و روان کردن بیشتر بازی بهتر از این عمل کند؛ او برای رسیدن به ریتم درست و قابلیت‌های فیزیکی خود به چند بازی بیشتر نیاز دارد؛ علاوه بر این، آمادگی او سرعت بازی ما را افزایش می‌دهد؛ نیمار این قدرت را دارد تا سرنوشت بازی را عوض کند و خوشحالم که او این موضوع را در دقایق پایانی بازی ثابت کرد.

پی‌اس‌جی در حال حاضر با ۲ امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود، صدرنشین لوشامپیونه است؛ آنها چهارشنبه هفته جاری باید در لیگ قهرمانان و در دیداری هیجان‌انگیز به مصاف رئال‌مادرید بروند.