تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴

تهران- ایرنا- تیم فوتبال سپاهان اصفهان با تساوی خارج از خانه مقابل فولادخوزستان، رکورد بی‌شکستی خود در این رقابت‌ها را به پنج ماه (هشت مسابقه) رساند.

یکی از حساس ترین بازی های هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران شنبه شب در اهواز برگزار شد و تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان به مصاف هم رفتند که تلاش ۹۰ دقیقه ای آنان گلی دربر نداشت.

بر خلاف انتظارها، شاهد بازی چندان باکیفیتی نبودیم و موقعیت های زیادی نیز روی دروازه ها خلق نشد. سپاهان برای اولین بار در این فصل به پیروزی نرسید و فولاد هم همچنان در حسرت برد باقی ماند.

بعد از پایان مسابقه عده ای از هواداران تیم فولاد خوزستان که پیش از این هم کم تحمل بودن خود را نشان داده بودند در اعتراض به نحوه بازی و نتیجه گیری تیمشان به کادر فنی و جواد نکونام تاختند و علیه آنها شعار دادند. اتفاقی که کمی عجیب به نظر می رسید.

جدول لیگ برتر هنوز سروشکل نگرفته و تنها سه بازی انجام شده و فولاد نیز با قرعه دشواری مواجه شده است. آنها در هفته دوم مهمان استقلال بودند و در این هفته نیز به مصاف دیگر تیم مدعی یعنی سپاهان رفتند و در هیچ یک از این دو بازی شکست نخوردند.

با این حال نباید نسبت به عملکرد نه چندان رضایت بخش تیم جواد نکونام در این سه هفته هم بی تفاوت بود. آنها مقابل سپاهان به گونه ای بازی می‌کردند که مشخص بود از یک امتیاز خانگی خشنود هستند. شهاب گردان چند بار روی زمین افتاد و اتلاف وقت کرد. تعویض های صورت گرفته سرمربی جوان تیم اهوازی هم به گونه ای نبود که تیم را به جلو حرکت دهد. نکونام همان نتایجی را گرفته که فصل قبل با نساجی کسب کرده بود.

نساجی در لیگ هجدهم بازی نخست خود را مقابل ذوب آهن باخت اما در ۲ دیدار بعدی خود به دو تساوی در برابر تراکتورسازی و پارس جنوبی جم رسید. در این فصل هم نکونام بعد از یک باخت خانگی مقابل صنعت نفت به دو تساوی در برابر استقلال و پارس جنوبی رسید. باید دید فولاد هم مانند نساجی برای کسب اولین برد باید تا هفته پنجم صبر کند یا خیر.

در سوی مقابل اما سپاهان قرار داشت. تیم امیر قلعه نویی با اینکه میل بیشتری برای حمله کردن داشت اما مانند دیدار با ماشین سازی طراوت خاصی در ساق پای بازیکنان این تیم دیده نمی‌شد. آنها ۷ امتیازی شدند و این نسبت به عملکرد سال قبلشان در همین برهه، با ۲ امتیاز پیشرفت مواجه شده است.

طلایی پوشان اکنون به همراه تراکتور تنها تیم‌هایی هستند که دروازه شان باز نشده است. آخرین باری که سپاهان گل خورد؛ در بازی هفته بیست و نهم لیگ هجدهم مقابل پدیده بود که امین قاسمی نژاد در دقیقه پنج از روی نقطه پنالتی دروازه پیام نیازمند را باز کرد، اما حالا ۴۴۵ دقیقه است که این سنگربان جوان به کمک مدافعین خود دروازه اش را بسته نگه داشته است.

آخرین شکست سپاهان نیز به هفته بیست و پنجم لیگ هجدهم برمی گردد. آنها مقابل استقلال در ورزشگاه نقش جهان یک بر صفر نتیجه را واگذار کردند و حالا ۸ مسابقه اخیر خود در لیگ را بدون شکست پشت سر گذاشته اند و ۵ ماه است که طعم باخت را در لیگ نچشیده‌اند.