تهران- ایرنا- پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: ‌این شهرآورد برای هواداران استقلال از اهمیت زیادی برخوردار است و چیزی جز پیروزی برای آنها راضی کننده نیست.

علی جباری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در رابطه با دیدار شهرآورد پایتخت، اظهار داشت: با این که استقلال در سه هفته نخست مسابقات لیگ برتر نتایج خوبی نگرفته اما امیدوارم با پیروزی در شهرآورد این ناکامی‌های را جبران کند.

وی افزود: استقلال عملکرد خوبی برابر نفت مسجد سلیمان به نمایش نگذاشت و امیدوارم در بازی های آینده نقاط ضعف تیم برطرف شود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: مدافعان استقلال در یارگیری و پوشش مشکل دارند و به مهاجمان حریف اجازه گلزنی می دهند.

جباری با اشاره به عملکرد سید حسین حسینی دروازه بان استقلال، تصریح کرد: حسینی دروازه‌بان خوبی است اما امسال او رقیب جدی ندارد و اینکه یک گلر فکر کند تحت هر شرایط شماره یک است اتفاق خوبی نیست. او روی گل استقلال می‌توانست خروج بهتری داشته باشد.

وی تاکید کرد: بازیکنان استقلال اگر می‌خواهند ثابت کنند پیراهن استقلال در حد و اندازه‌های آن‌ها است باید در ادامه مسابقات تلاش بیشتری از خود نشان دهند. عملکرد برخی از این نفرات تا این‌جای مسابقات لیگ برتر اصلا مناسب نبوده است.

کاپیتان اسبق استقلال در پایان گفت: ‌این شهرآورد برای هواداران استقلال از اهمیت زیادی برخوردار است و چیزی جز پیروزی برای آن‌ها راضی کننده نیست.