تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰

کیش - ایرنا- سامانه الکترونیکی مکاتبات اداری در سازمان منطقه آزاد کیش با هدف شفاف سازی و تکریم ارباب رجوع راه اندازی شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا ­از روابط عمومی و امور بین ­الملل سازمان منطقه­ آزاد­کیش، معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش با اعلام این خبر گفت:  با راه اندازی این سامانه  از این پس هرگونه مکاتبه با سازمان منطقه آزاد و دستگاه های تابعه بصورت غیر حضوری انجام می شود و پیگیری این امور، نیاز به­ مراجعه حضوری ندارد .

 وی اضافه کرد: ارباب رجوع و متقاضیان می ­توانند از طریق سامانه اینترنتی dabirkhaneh.kish.ir  روند مکاتبات و درخواست های خود را پیگیری کنند.

 وی افزود: در این فرآیند متقاضیان پس از بارگذاری درخواست خود بر روی سامانه و دریافت شماره ثبت نامه، از طریق پیامک لحظهای، مراحل ارجاع و پیشرفت درخواست خود را پیگیری می کنند و از جزئیات آن مطلع می شوند. 

 استقرار کامل دولت الکترونیکی، یکی از مصوبات شورای پژوهشی و کارگروه بین المللی هماهنگی همکاریهای علمی و پژوهشی منطقه آزاد کیش است.