تهران- ایرنا- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، مدافع میانی پرسپولیس را توبیخ و مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان را جریمه کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز چهارشنبه اعلام کرد مسعود تابش  مدیر عامل باشگاه سپاهان اصفهان از طریق مصاحبه با رسانه‌ها در رابطه با وجوه پرداختی برای تبلیغات محیطی مطالبی را مطرح کرد. همچنین او در مصاحبه‌های بعدی خود قصد از بیان چنین مطالبی را مجموع پرداختی‌های چند سال عنوان کرده بود. اما به دلیل عدم شفاف‌سازی در زمان بیان و انتشار مطالب اولیه، طبق ماده ۷۱ باشگاه سپاهان به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 شجاع خلیل زاده مدافع تیم پرسپولیس نیز در مصاحبه با رسانه‌ها در جشن برترین ها، از الفاظ نامناسب و غیر محترمانه استفاده کرد. کمیته انضباطی پس ار بررسی شکایت سازمان لیگ فوتبال و احراز تخلف، خلیل زاده را به توبیخ کتبی با درج در پرونده محکوم کرد.

در ادامه آراء کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده است: هواداران باشگاه‌های رایکا بابل و شهرداری تبریز به ترتیب در دیدار برابر بادران تهران و فرشته طلایی ساوه از شعارهای موهن به داور مسابقه استفاده کردند. بر همین اساس هر کدام  از این ۲ باشگاه به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.