بجنورد - ایرنا - تیم فوتبال اترک خراسان شمالی در نخستین دیدار خود در قالب رقابت‌های لیگ دسته ۲ کشور، برابر خیبر خرم‌آباد تن به شکست داد.

به گزارش ایرنا در این دیدار از هفته نخست مسابقات فوتبال دسته ۲ باشگاه‌های کشور که عصر چهارشنبه در ورزشگاه ۱۹ مهر بجنورد برگزار شد، خیبر خرم آباد توانست اترک خراسان شمالی را با نتیجه یک بر صفر مغلوب سازد.

۲ تیم نیمه نخست این دیدار را به محک زدن یکدیگر سپری کردند و خطر چندانی متوجه دروازه ها نشد اما با آغاز نیمه دوم، تیم مهمان علیرغم دریافت کارت قرمز در همان دقایق ابتدایی بازی و ۱۰ نفره شدن، در ۴۰ دقیقه باقیمانده با ارائه بازی بهتر، گل پیروزی را وارد دروازه حریف کند.  

گل تیم خیبر خرم آباد را محمود یگانه در دقیقه ۶۰ این دیدار وارد دروازه اترک خراسان شمالی کرد.

فیروز کریمی، مدیر فنی اترک خراسان شمالی، که اکنون به عنوان اصلی ترین گزنیه سرمربی‌گری این تیم نیز مطرح است، در دقایق اولیه بازی پس از ارائه راهنمایی های لازم به بازیکنان اترک، ورزشگاه را ترک کرد و هدایت تیم را به مربی تیم، حسن سروری، سپرد.

اترک خراسان شمالی، تیمی تازه شکل گرفته است که از روز شنبه هفته جاری در بجنورد اردو زده و فیروز کریمی، به عنوان مدیر فنی آن در حال تست‌گیری از بازیکنان علاقه مند برای تکمیل بازیکنان این تیم است. 

براساس جدول سازمان لیگ، دیدارهای بعدی اترک خراسان شمالی در روزهای دوم و هفتم مهرماه و به ترتیب برابر تیم های اروند خرمشهر و تیمی از تهران برگزار خواهد شد.

ط/۵۱۳۲