نحوه فعالیت سامانه سامد بدین گونه است که مردم می توانند در روزهای مشخص شده ارتباط الکترونیکی با مسئولان با گرفتن شماره ۱۱۱ ارتباط برقرار بکنند و از این طریق مسائل خود را در مدت حدود ۲ ساعته تعیین شده بیان بکنند .
این سامانه باعث شده است که مردم از اقصی نقاط شهرستان های مازندران بدون حضور در ساری ، مرکز استان که محل استقرار ادارات کل می باشد تنها با یک تماس تلفنی مشکلات خود را در منطقه بیان بکنند و از این طریق به نتیجه برسند.
مدیرکل مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: سامانه سامد که به عنوان یک راه ارتباطی میان مردم و مسئولان عمل می کند توانسته است در این مدت فعالیت عملکرد و بازخورد خوبی داشته باشد .
عزت الله هاشم زاده افزود : به طوریکه از تماس های مردمی با این سامانه و حتی طولانی شدن زمان حضور مدیران در این مرکز برای پاسخگویی به مشکلات نشان می دهد که این راه ارتباطی توانسته است در مردم به عنوان جایگاه و پایگاهی راحت تر برای حل مشکلات باشد .
وی ادامه داد : براساس برنامه زمانبندی از پیش تعیین شده مدیران به مرکز سامد فراخوانده می شوند و در مدت حضورشان به تماس های تلفنی مردم پاسخ می دهند .
مدیر کل عملکرد استانداری مازندران با اشاره به اینکه مهر امسال مدیر ۶ دستگاه اجرایی استان پای میز پاسخگویی الکترونیکی به مردم می نشینند، گفت: در پایان این تماس های تلفنی به هریک از تماس گیرندگان یک کد رهگیری از طریق سامانه اختصاص یافت تا بتوانند درخواست خود را در مراحل بعدی پیگیری کنند.
جدول تاریخ حضور مدیران در مرکز ارتباط مردم و دولت (سامد)مازندران در مهر امسال به شرح ذیل می باشد:
ردیف |
سمت مسئول | ساعت حضور | ایام هفته | تاریخ |
۱ | مدیرعامل توزیع برق غرب استان | ۸-۹:۴۵ | یکشنبه | ۱۳۹۸/۷/۷ |
۲ | مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان | ۱۰-۱۱:۴۵ | یکشنبه | ۱۳۹۸/۷/۷ |
۳ | شهردار بابلسر | ۸-۹:۴۵ | یکشنبه | ۱۳۹۸/۷/۱۴ |
۴ | فرماندار شهرستان چالوس | ۱۰-۱۱:۴۵ | یکشنبه | ۱۳۹۸/۷/۱۴ |
۵ | مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری | ۸-۹:۴۵ | یکشنبه | ۱۳۹۸/۷/۲۱ |
۶ | فرماندار شهرستان سوادکوه | ۱۰-۱۱:۴۵ | یکشنبه | ۱۳۹۸/۷/۲۱ |
/۱۸۹۹/۲۰۹۶