شهرکرد- ایرنا- مجتمع پتروشیمی لردگان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ، افزون بر ۷۰۰ بسته حمایتی بین دانش‌آموزان مناطق محروم این شهرستان توزیع کرد.

مدیرعامل مجتمع پتروشیمی لردگان اظهار داشت: این طرح در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی در خصوص جوامع پیرامونی ،همزمان با ماه نخست تحصیلی در بین دانش‌آموزان اجرایی شد. 

محسن محمودی روز شنبه افزود: این برنامه با هدف تقویت حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و ایجاد حس همزیستی و دوستی بین صنعت و جوامع و ترویج تولید ایرانی از سوی این مجتمع اجرا شد و  امید است با این اقدام، بخشی از نیاز آموزشی دانش‌آموزان رفع شود و زمینه‌ای برای شناساندن صنعت پتروشیمی کشور در بین دانش‌آموزان این سرزمین باشد.
به گزارش ایرنا، در شهرستان لردگان ۳۴۵ آموزشگاه با بیش از یکهزار و ۲۷۸ کلاس درس و ۲۵ هزار و ۴۲۰ دانش‌آموز مشغول تحصیل است که بخش عمده آنها در مناطق روستایی و عشایری  سخت‌گذر و کمتر توسعه تحصیل می‌کنند.

لردگان در ۱۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد و پتروشیمی لردگان یکی از ۱۰ شرکت پتروشیمی کشور است که در سال ۱۳۸۷ عملیات ساخت آن آغاز و در نیمه دوم امسال بهره‌برداری خواهد شد.

۶۱۹۹/۲۰۹۷