تهران- ایرنا- «نیمار» در مقایسه‌ای جالب، روابط خود با هواداران پاری‌سن‌ژرمن را به رابطه زن و شوهرها در دوران نامزدی تشبیه کرد.

«نیمار» پس از اینکه ماندنش در پایتخت فرانسه قطعی شد، تاکید کرد که حالا که برای پی‌اس‌جی بازی می‌کند، نهایت تلاش خود را در زمین بازی انجام خواهد داد.

مرد برزیلی تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، ساز رفتن از پاریس را کوک کرده بود و بازگشت به نیوکمپ محتمل‌ترین مقصد وی محسوب می‌شد.

با این حال، پس از منتفی شدن انتقال وی به بارسلونا، مهاجم پرحاشیه سلسائو در جریان سه بازی نخست و متوالی خود پس از رفع تنش‌ها و پشت سر گذاشتن مصدومیت، سه گل حیاتی را برای پاری‌سن‌ژرمن به ثمر رساند؛ در واقع «توماس توخل» ۹ امتیاز سه دیدار اخیر را مدیون نیمار است و حالا فوق ستاره برزیلی متعهد شد که رابطه وی با هواداران پی‌اس‌جی به‌زودی به حالت عادی خود باز خواهد گشت.

نیمار در مقایسه‌ای جالب، رابطه خود با هواداران پی‌اس‌جی را اینگونه توصیف کرد: این رابطه شبیه رابطه زن و شوهرها در دوران نامزدی است؛ زمانی که بین ما شکرآب است، با آنها حرف نمی‌زنم اما بعد از مدتی کوتاه، با انبوهی از عشق و محبت، همه چیز مثل روز اول می‌شود؛ برای پی اس‌جی تمام زندگیم را در زمین بازی خرج می‌کنم.

نیمار در سال ۲۰۱۷ با انتشار خبر جدایی خود از بارسلونا با قراردادی رکوردشکن به ارزش ۲۲۲ میلیون یورو، جهان فوتبال را غافلگیر کرد اما حضور مرد برزیلی در پاریس همواره با مصدومیت‌های زیاد مختل شده و روابط وی با هواداران تیم پاریسی در بیشتر مواقع تیره و تار بوده است.