مشهد- ایرنا- چهار بازیکن جدید با امضای قرارداد به تیم لیگ برتری بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد پیوستند و ۲ بازیکن نیز قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند.

مدیر تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: علیرضا علیزاده، مهدی اسماعیلی، علی نصیری و عماد سلمانی قرارداد جدید امضا کرده و مجید صادقی و مهدی افخمی قراردادهای خود را تمدید کردند.

جعفر فلاح افزود: علیزاده بازیکن مشهدی سابقه پوشیدن پیراهن تیم های ملی نوجوانان، جوانان و تیم ملی (ب) و حضور در لیگ های کشوری با تیم های ذوب آهن اصفهان، شهرداری درفول، همیاری زنجان و المان مشهد را دارد. 

وی اظهار داشت: اسماعیلی هم سابقه عضویت و قهرمانی با تیم ملی بزرگسالان ایران در مسابقات قهرمانی غرب آسیا را در کارنامه خود دارد و با تیم های مهرام و پتروشیمی نیز قهرمانی باشگاه های آسیا، چهار قهرمانی غرب آسیا و هفت قهرمانی لیگ برتر ایران را کسب کرده است.

وی گفت: نصیری نیز بازیکن اسبق تیم مهرام پس از حضور در تمرینات تیم آویژه صنعت پارسا و توافق با این باشگاه قرارداد خود را ثبت کرد. قهرمانی مسابقات بسکتبال غرب آسیا با تیم ملی جوانان، نایب قهرمانی مسابقات بسکتبال غرب آسیا با تیم ملی جوانان، حضور در جام جهانی همراه با تیم ملی جوانان بسکتبال ایران برخی از سوابق این ورزشکار است.

فلاح افزود: عماد سلمانی بازیکن سابق تیم ذوب آهن هم که سابقه چندین ساله در لیگ برتر بسکتبال ایران را در کارنامه خود دارد جذب تیم بسکتبال آویژه صنعت شده است.

وی اظهار داشت: سلمانی علاوه بر حضور چندین ساله در تیم ذوب آهن با تیم های پالایش نفت آبادان، فولاد ماهان و دانشگاه آزاد در لیگ برتر بسکتبال ایران حضور داشته و سه بار نایب قهرمان لیگ برتر بسکتبال ایران شده و همچنین ۲ بار موفق به کسب مقام سوم باشگاه های غرب آسیا شده است ضمن اینکه یک مقام قهرمانی جوانان آسیا و یک مقام قهرمانی جوانان غرب آسیا و حضور در تیم ملی نیز در کارنامه وی دیده می شود.

وی گفت: صادقی از زیرگروه تا لیگ های دسته دوم، دسته اول و لیگ برتر به همراه تیم پارسا در لیگ های کشوری حضور داشته و از بازیکنان قدیمی این تیم به شمار می رود. افخمی نیز بازیکن مشهدی و کاپیتان فصل گذشته تیم آویژه صنعت پارسا است که چهار سال سابقه حضور در این تیم را دارد که قراردادهای خود را با تیم آویژه صنعت تمدید کرده اند.

فلاح افزود: پیش از این هم سرجان ایوانوویچ از صربستان به عنوان سرمربی و علیرضا مرتضوی به عنوان بازیکن با تیم آویژه صنعت پارسا قرارداد امضا کرده و صالح فروتن و ابوالفضل سیدی نیز قرارداد خود را تمدید کرده بودند. 

تیم آویژه صنعت پارسا فصل گذشته در نخستین حضور خود در لیگ برتر بسکتبال با کسب  ۲۰ امتیاز در رتبه ششم جدول ۹ تیمی لیگ برتر بسکتبال قرار گرفت.

۷۵۰۷/۶۰۵۳