شهرکرد- ایرنا- موعود بنیادی‌فرد داور جوان شهرکردی پس از قضاوت دیدار حساس شهرآورد تهران در هفته چهارم، داور شهرآورد اصفهان در هفته ششم شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه ۱۲ مهر با انجام هر ۸ بازی انجام خواهد شد که یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته، شهرآورد(دربی) دو تیم اصفهانی سپاهان و ذوب‌آهن است.

حساسیت این دیدار از آنها جهت است که سپاهان پس از پیروزی در برابر پرسپولیس در هفته پنجم به دنبال تثبیت صدرنشنی خود در لیگ برتر است و شاگردان قلعه‌نوعی در این دیدار برای کسب هر ۳ امتیار به میدان می‌روند.

از سوی دیگر شاگردان علی‌رضا منصوریان در ذوب‌آهن اصفهان پس از توقف استقلال ایران در ورزشگاه فولادشهر، برای بازگشت به روزهای اوج خود، نیازمند کسب پیروزی در اصفهان هستند.

حالا قضاوت این دیدار حساس را موعود بنیادی‌فرد برعهده دارد و با توجه به نزدیک بودن شهرکرد به اصفهان، به احتمال فراوان تعدادی از تماشاگران چهارمحال و بختیاری به تماشای این دیدار بروند.  

موعود بنیادی‌فرد یکی از داوران این روزهای لیگ برتر ایران است و پس از رفتن علی‌رضا فغانی به استرالیا، اکنون موعود بنیادی فرد یکی از گزینه‌های مطرح کمیته داوران برای بازی‌های حساس لیگ برتر است و بیشتر قضاوت‌های وی با کمترین نقدها همراه شده است.

موعود بنیادی‌فرد این روزها یکی از آماده‌ترین داوران ایران از نظر بدنی و ذهنی است و می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی انتخابات فیفا(فدراسیون جهانی فوتبال) برای جام جهانی ۲۰۲۰ قطر باشد.

شرایط سنی و آمادگی بدنی او در بازی‌های اخیر نشان داده است که موعود بنیادی‌فرد می‌تواند برای قضاوت‌های حساس  جام جهانی در قطر حضور داشته باشد.

در شهرآورد اصفهان موعود بنیادی فرد به عنوان داور وسط و کمکهای او در این دیدار حسن ظهیری و حسن یوسفی است از سوی دیگر براتعلی مولوی دیگر داور چهارمحال و بختیاری به عنوان داور چهارم در کنار زمین خواهد بود.

۲۰۹۷