ارومیه - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: خدمت به مردم در راستای کسب رضای الهی، توفیق بزرگی بوده که خداوند متعال نصیب نیروهای مسلح و کارکنان نیروی انتظامی در ایران اسلامی کرده‌است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی افزود: کار پلیس در نظام اسلامی عبادت بزرگی به شمار می‌رود زیرا این نیرو در خدمت خدا و قرآن و تامین امنیت جامعه اسلامی است.

وی اظهار داشت: امنیت و اقتدار موجود در کشور و آذربایجان‌غربی، مدیون ازخود گذشتگی نیروهای نظامی و انتظامی است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از فعالیت‌های پلیس در استان بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۴ باند سرقت متلاشی و انواع اقلام سرقتی به ارزش بیش از ۳۷ میلیارد ریال به صاحبان آنان برگشت داده شده‌است.

سردار مسعود خرم‌نیا اظهار داشت: اجرای طرح‌های همسایه بانی، شورای معتمد محلات و آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد به بیش از ۴ هزار نفر در راستای امنیت آفرینی بیشتر به شهروندان، از دیگر اقدامات پلیس است.

وی ادامه داد: شعار امسال ناجا «پلیس هوشمند، امین مردم» انتخاب شده زیرا براساس برنامه‌ریزی‌ها بهره‌گیری از سامانه‌های پیشرفته در راستای تسهیل در ماموریت‌های پلیس در دستور کار انتظامی استان نیز قرار گرفته است.

در پایان نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی از مقابل تمثال امام راحل و مقام معظم رهبری رژه رفته و با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

۹۹۱۸/۲۰۹۳