رسول مقابلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مدیران از ساعت ۹ صبح تا ۱:۳۰ بعد از ظهر از طریق خط ارتباطی ۱۱۱ پاسخگوی تماسهای مردمی خواهند بود.
وی اضافه کرد: مدیرکل امور مالیاتی آذربایجانغربی از ساعت ۹ تا ۱۱ و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳:۳۰ به سوالات مردم پاسخ میدهند.
وی بیان کرد: طبق تصمیم جدید مدیران حوزه سامد آذربایجان غربی هر هفته تعدادی از مدیران استان در این مرکز حاضر میشوند.
دولت با راه اندازی سامانه ارتباط مردمی (سامد) گوشی به دست است تا با راهی مناسب و کم هزینه با مردم ارتباط مستقیم بر قرار کند و گامهای بزرگتری در راستای رفع مشکلات آنها بردارد.
طی سال گذشته بیش از ۴۷ هزار تماس مردمی در سامانه سامد آذربایجان غربی برقرار شده و بخش قابل توجهی از آنها منجر به نتیجه شده بود.
۸۱۳۷/۲۰۹۳