مشهد- ایرنا- قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از اهتمام و همکاری نهادها و دستگاه‌های اجرایی مختلف برای میزبانی شایسته از زائران بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع) طی دهه پایانی ماه صفر خبر داد.

مصطفی خاکسار قهرودی روز پنجشنبه در نشست با مدیران دستگاه های اجرایی مختلف خراسان رضوی گفت: فرصت زیاد تا سالروز رحلت رسول گرامی اسلام (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) باقی نمانده است و باید تمام بخش‌ها به ویژه نهادهای مردمی و دستگاه‌های متعدد برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را برای پذیرایی شایسته از زائران در این ایام انجام دهند.

وی افزود: امسال نیز باید همانند سال‌های گذشته، برای مسیر ورود و استقرار زائران در شهر مشهد و خروج آنان برنامه‌ ریزی‌ها و تدابیر لازم اتخاذ شود.

وی اظهار داشت: زائران در ایام پایانی ماه صفر اغلب به صورت دسته جمعی از شهر مشهد خارج می شوند که این مهم باید با برنامه‌ ریزی دقیق‌ تر مدیریت شود.

خاکسار قهرودی گفت: آستان قدس رضوی آمادگی کامل دارد از همه ظرفیت های مجموعه ها و موسسات برای پذیرایی شایسته از زائران پیاده حضرت امام رضا (ع) استفاده کند.

وی افزود: با توجه به افزایش تعداد زائران در مشهد طی دهه پایانی ماه صفر باید خدمات بهتر و شایسته‌ تری ارائه شده و تدابیری در این زمینه اندیشیده شود.

وی اظهار داشت: این مهم با تقسیم کار با سایر نهادها و سازمان‌های استان خراسان رضوی میسر خواهد شد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی اظهار امیدواری کرد با همکاری و هماهنگی مسئولان، شایسته‌ ترین خدمات به زائران در این ایام ارائه شود.

در این نشست معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی، شهردار مشهد، رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی، مدیرعامل جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع)، سرپرست معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی و جمعی دیگر از مسئولان این استان حضور داشتند.

۷۴۸۹/۶۰۵۳