تهرات- ایرنا- رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت: متاسفانه برخی می‌خواهند موفقیت‌های اخیر فدراسیون را کمرنگ جلوه دهند و به همین خاطر مسائل حاشیه‌ای را مطرح می‌کنند.

در چند وقت اخیر صحبت‌های زیادی مبنی بر تخلفات مالی یکی از روسای فدراسیون‌ها شنیده می‌شود و طبق ادعای منابع خبری این اخبار به فدراسیون ژیمناستیک مربوط می‌شد.

زهرا اینچه‌درگاهی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به انتشار اخبارعلیه فدراسیون ژیمناستیک و متهم کردن او به فساد مالی و اداری گفت: فدراسیون ما در چند وقت اخیر از جمله فدراسیون‌های موفق و پر مدال بوده است. متاسفانه این شایعات برای کمرنگ نشان دادن موفقیت‌های اخیر مطرح می‌شود و من هیچ علاقه‌ای ندارم به آنها واکنش نشان دهم.

وی افزود: آدم‌های مهم در متن کار می‌کنند و این شایعات اهمیت چندانی ندارد. تیم‌های ملی ما در هفته گذشته موفقیت‌های زیادی به دست آورده و از ابتدا هم این روند وجود داشته که پس از هر موفقیتی با طرح مسائل حاشیه‌ای قصد کمرنگ کردن موفقیت‌های ما را داشتند.

رییس فدراسیون ژیمناستیک در مورد نامه حمایتی که توسط اعضای مجمع امضا شده اضافه کرد: این شایعات انرژی زیادی از ما می‌گیرد و چندین روز باید به این موضوع واکنش نشان داد. کسی که وارد حاشیه شود به طور حتم بازنده خواهد بود به همین خاطر بیشتر نمایندگان ژیمناستیک که اشراف کامل روی شرایط دارند نامه‌ای را تهیه و امضا کردند که جا دارد از آنها تشکر کنم.

وی خاطرنشان کرد: نمانیدگان ما در بزرگ‌ترین رویدادهای بین المللی موفق شدند تا نامی برای خود دست و پا کنند. هفته گذشته نماینده ایران «احمد کهنی» به جرگه ستارگان دنیا اضافه شد. متاسفانه حاشیه‌سازها هر کار خوبی را هم بد جلوه می دهند. ورزشکار ما تاریخ سازی کرد و تنها دو دهم امتیاز تا مدال نقره یکی از بزرگترین رویدادهای دنیا در آلمان فاصله داشت. متاسفانه بین این همه حواشی زحمات این ژیمانست ما گم شد. البته سعیدرضا کیخا دچار بدشانسی شد و شرایط مسابقه و معطلی ۶ دقیقه‌ای روی تمرکزش تاثیر بدی گذاشت و موفق نبود اما او همان ژیمناستی است که ایران را به رنک چهارم دنیا رساند. ما در حال حاضر شانس «وایت کارد» را هم برای رسیدن به المپیک پیش رو داریم. که این موضوع هم اتفاق بزرگی است.

اینچه درگاهی اضافه کرد: در تاریخ ۸۰ ساله ژیمناستیک ایران ما یازده مدال آسیایی کسب کردیم که تنها ۲ مدال برای قبل بود و ۹ مدال را در این دو سال بدست آمد. ورزشکاران ما در چند روز اخیر از مسابقات آسیایی با موفقیت‌ و مدال‌های زیادی بازگشتند اما حتی اجازه ندادند این موفقیت به کام این ورزشکارانمان خوش باشد.