فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) مهم ترین یافته های به دست آمده از گزارش جامع اطلاعات آماری مخاطبان جام جهانی ۲۰۱۹ زنان در فرانسه را منتشر کرد.
بر این اساس، در مجموع ۱ میلیارد و ۱۲۰ میلیون نفر با استفاده از تمامی پلتفرم ها پوشش زنده مسابقات را تماشا کرده اند؛ آماری که رکورد پیشین ثبت شده برای این رقابت ها را شکسته است. پوشش تلویزیونی با ثبت آمار ۹۹۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بیشترین بینندگان را از آن خود کرده است؛ به عبارتی این تعداد دست کم یک دقیقه از پوشش زنده تلویزیونی را مشاهده کرده اند که در مقایسه با جام جهانی ۲۰۱۵ که در کانادا برگزار شد، ۳۰ درصد افزایش داشته است.
بر اساس آمار، ۴۸۱ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر معادل ۴۳ درصد کل مخاطبان، این رقابت ها را از طریق پلتفرم های دیجیتال تماشا کرده اند.
دیدار فینال مابین آمریکا و هلند پربینده ترین بازی تاریخ جام جهانی زنان بوده است؛ به طور میانگین ۸۲ میلیون و ۱۸ هزار نفر پوشش زنده این بازی را مشاهده کردند که در مقایسه با سال ۲۰۱۵، چیزی در حدود ۵۶ درصد افزایش داشته است.
۵۲ دیدار انجام شده در ۹ شهر میزبان این تورنمنت که در ۲۰۵ کشور دنیا پخش شد، به طور میانگین ۱۷.۲۷ میلیون بینندا از سرتاسر جهان به خود جذب کرد چیزی بیشتر از ۲ برابر این عدد در جام جهانی ۲۰۱۵ (۸.۳۹ میلیون به طور میانگین.)