تهران- ایرنا- پیشکسوت استقلال گفت: دیدار با سایپا بهترین نمایش استقلال پس از حضور استراماچونی بود و این تیم نشان داد در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.

«علی موسوی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استقلال نمایش خوبی را برابر سایپا به اجرا گذاشت و به آنچه لیاقت و استحقاقش را داشت رسید. این تیم در فاز هجومی عملکرد مطلوبی داشت و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه سایپا خلق کرد که به چهار گل رسید.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: بازی با سایپا بهترین نمایش استقلال پس از حضور استراماچونی بود و این تیم نشان داد در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.

موسوی تصریح کرد: استراماچونی مربی بزرگی است و در این مدت تاثیرات مثبت زیادی را در استقلال داشته است و به طور حتم وی می‌تواند این تیم را به روزهای اوج برساند.

وی تاکید کرد: «سجاد آقایی» فوتبالیست خوبی است و هر وقت برای استقلال به میدان رفته توانسته گل‌زنی کند. او اگر این روند را ادامه دهد می‌تواند سال‌ها نقش تاثیرگذاری در خط حمله استقلال ایفا کند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: اگرچه هنوز زود است اما اگر استقلال بتواند در مسابقات آینده کیفیت بازی با سایپا را ادامه دهد می‌تواند در جمع مدعیان قهرمانی قرار داشته باشد.