ارومیه- ایرنا- مربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: امروز در نظر داریم در دیدار با تیم ملی قرقیزستان زمان بیشتری به بازیکنان جوان و تازه دعوت شده بدهیم تا بتوانیم توان فنی آنان را در دیدارهای رسمی ارزیابی کنیم.

«محمد هاشم‌زاده» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف اصلی کادر فنی تیم ملی میدان دادن به جوانان با انگیزه‌ای است که برای نخستین بار به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند و درصدد نشان دادن توانایی‌های خود هستند.

وی ادامه داد: تیم ملی قرقیزستان با توجه به پیروزی روز گذشته خود مقابل ترکمنستان نشان داد که تیم جوان و دونده‌ای است و در حمله و ضدحمله، سرعتی خوبی دارد.

هاشم‌زاده بیان کرد: برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی فوتسال برای دیدار با قرقیزستان این است که از همان دقایق اولیه مسابقه، بازی محکم و کم اشتباهی را به نمایش بگذاریم.

مربی تیم ملی فوتسال ایران افزود: تمامی بازیکنان از نظر جسمی و ذهنی در آمادگی خوبی بسر می‌برند و بدون شک امروز نیز همچون بازی با ترکمنستان مسابقه با کیفیت و خوبی را به نمایش می‌گذاریم.

وی تاکید کرد: خوشبختانه شرایط خوبی در تیم برقرار است با تمام توان امروز در زمین حاضر خواهیم شد.

تیم ملی فوتسال ایران امروز /جمعه/ ساعت ۱۸ در دومین و آخرین دیدار خود در سالن غدیر ارومیه به مصاف قرقیزستان می‌رود.

مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال مردان آسیا از اول آبان‌ماه جاری با حضور تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال، افغانستان، ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در ارومیه در حال برگزاری است.

طبق قرعه‌کشی تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال و افغانستان در گروه اول و تیم‌های ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در گروه دوم به رقابت می‌پردازند.

روز چهارشنبه در نخستین روز این مسابقات از ساعت ۱۳ /اول آبان‌ماه/ تاجیکستان با ۶ گل نپال را شکست داد، ازبکستان با نتیجه ۶ بر ۲ افغانستان را از پیش رو برداشت و تیم ملی ایران با چهار گل ترکمنستان را مغلوب کرد.

روز پنج‌شنبه گذشته /دوم آبان ماه/ تاجیکستان با نتیجه ۵ بر ۲ افغانستان را برد و به دور بعدی صعود کرد، تیم ملی ازبکستان ۴ بر یک نپال را شکست داد و دیدار تیم های ترکمنستان و قرقیزستان نیز با نتیجه سه بر ۲ به نفع قرقیزها به پایان رسید.

امروز جمعه /سوم آبان/ در روز پایانی دور مقدماتی، پس از دیدار نپال با افغانستان، تیم‌های ازبکستان با تاجیکستان نیز از ساعت ۱۵:۳۰ دیدار خواهند کرد.

پنج تیم برتر این مسابقات جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۰ مردان آسیا که اسفند امسال در کشور ترکمنستان برگزار خواهد شد را کسب می‌کنند.