تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر همدان در یک عملیات فرا استانی موفق به کشف ۲۰ کیلوگرم موادمخدر تریاک با لفافه شدند.

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: پس از انجام یکسری کارهای اطلاعاتی مشخص شد اعضای یک باند قصد انتقال محموله موادمخدر از استان‌های جنوبی به ارومیه را دارند.

وی اضافه کرد: در یک تعامل اطلاعاتی و هدفمند با عوامل انتظامی ارومیه ، متهمان در این شهر شناسایی و توسط پلیس مبارزه با موادمخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: در این عملیات ۲ دستگاه خودرو توقیف شدند که در بازرسی از آنها ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک با لفافه کشف شد.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: ماموران در این عملیات سه قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی دادند.

وی ادامه داد: ۲۲ عملیات مشترک فرا استانی تاکنون توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر انجام شده که رویکرد پلیس از این عملیات ها ضربه زدن به شبکه ها و باندهای فعال در خارج از استان است.

امسال ۴۸ باند تهیه و توزیع موادمخدر در استان منهدم و سه تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است که بیشترین میزان کشفیات شامل تریاک با یک هزار و۳۰۰ کیلوگرم، گل با حدود یک تن و هرویین ۱۰۳ کیلوگرم است.