بندرعباس- ایرنا- همزمان با هفته بسیج دانش آموزی ۲ باب مدرسه خیرساز با هزینه ۱۴میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال روز دوشنبه در بندرخمیر به بهره برداری رسید.

رییس آموزش وپرورش بندرخمیر در آیین بهره برداری از این فضای آموزشی گفت: دبیرستان متوسطه اول شهید مصطفی خمینی کهورستان با هزینه ۹میلیارد ریال و زیربنای ۳۲۵ مترمربع و در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع ساخته شده است.
محمد فولادی افزود: همچنین در این روز دبیرستان خیرساز متوسطه اول فضیلت پل گل کن با زیربنای ۱۶۹مترمربع و مساحت ۲ هزار مترمربع و هزینه ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید
وی بیان داشت: در این روز همچنین کلنگ احداث فضای آموزشی دبیرستان متوسطه اول کوثر کهورستان با زیربنای ۴۰۸مترمربع، مساحت ۳هزار مترمربع و اعتبار ۱۲میلیارد ریال به زمین زده شد.
در مراسم کلنگ زنی وبهره برداری از این فضای آموزشی احمد مرادی و مصطفی ذوالقدر نمایندگان مردم هرمزگان درمجلس شورای اسلامی، فرماندارخمیر، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان وجمعی از مسوولان محلی بندرخمیر حضور داشتند.
در مهرماه امسال ۱۳هزار و ۶۷دانش آموز درمقطع مختلف تحصیلی در بندرخمیر سال تحصیلی جدید خود را آغاز کردند که این تعداد درهمسنجی با پارسال ۳.۵ درصد افزایش داشته است.