رسول مقابلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مدیران از ساعت ۹ صبح تا 13:30 از طریق خط ارتباطی ۱۱۱ پاسخگوی تماسهای مردمی خواهند بود.
وی اضافه کرد: مدیرکل بهزیستی آذربایجانغربی از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح و مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی از ساعت 11:30 تا 13:30 به سوالات مردم پاسخ میدهند.
وی بیان کرد: طبق تصمیم جدید مدیران حوزه سامد آذربایجانغربی هر هفته پنج مدیر در این مرکز حاضر میشوند.
دولت با راه اندازی سامانه ارتباط مردمی (سامد) گوشی به دست است تا با راهی مناسب و کم هزینه با مردم ارتباط مستقیم برقرار کند و گامهای بزرگتری در راستای رفع مشکلات آنها بردارد.
طی سال گذشته بیش از ۴۷ هزار تماس مردمی در سامانه سامد آذربایجانغربی برقرار و بخش قابل توجهی از آنها منجر به نتیجه شده بود.