اصفهان- ایرنا- بنابر پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان، بارش خفیف باران و رعد و برق پراکنده با نفوذ سامانه ضعیف بارشی از سمت شمال‌غرب کشور، آسمان این استان را در روزهای پیش‌رو فرا خواهد گرفت.

کارشناس مسوول پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان عصر سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: بارش خفیف باران و رعد و برق پراکنده از فردا بعد از ظهر و شب با نفوذ یک سامانه ضعیف در بیشتر نقاط استان آغاز می‌شود.

حجت‌الله علی‌عسگریان افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی به نسبت ناپایدار بر روی استان است و بر این اساس وضعیت جوی به‌صورت کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: دمای هوای بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده بین ۲ تا ۳ درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت.

کارشناس مسوول پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعات روز گذشته به ۲۲ درجه سانتی‌گراد و امروز صبح هم در خنک‌ترین ساعات به ۱۲ درجه سانتی‌گراد رسید.

وی گفت: چوپانان با ۲۴ درجه سانتیگراد به عنوان گرم‌ترین و میمه با یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر به عنوان سردترین نقطه استان اصفهان اندازه‌گیری شد.

علی‌عسگریان هم‌چنین برای کلان‌شهر اصفهان در روز چهارشنبه (فردا)، آسمان قسمتی ابری و غبار صبحگاهی به تدریج افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید، در شب بارش پراکنده و برای روز پنجشنبه، هوایی نیمه ابری و مه صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی کرد.