ارومیه- ایرنا- فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در محور تبریز - ارومیه کشف و ضبط شد.

سردار مسعود خرم‌نیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران انتظامی ایست بازرسی شهید کلانتری حین کنترل خودروهای عبوری در محور ارومیه - تبریز به یک کامیون به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از کامیون ۹۹ هزار و ۴۰۶ عدد انواع قرص غیرمجاز بدنسازی، ۳۰ عدد چراغ سقفی، ۱۶ عدد پک فیلتر انتقال خون، ۹۲۶ قلم لوازم آرایشی، پنج هزار عدد میکروتیوپ، ۷۲ بطری مکمل غذایی، ۲۰ بسته کاغذ چاپ عکس و ۳۴ عدد کاسه نمد و بلبرینگ خودروی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را  سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو از نوع کامیون که در امر کالای قاچاق مورد استفاده قرار می گرفت، توقیف شد.

وی اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.