قزوین - ایرنا - سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین به بانک‌های خصوصی در رابطه با کم کاری برای پرداخت تسهیلات رونق تولید اخطار داد و گفت:لطفا از خواب غفلت بیدار شوید.

عیسی قبادی روز شنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان افزود: فضای بانک‌های استان قزوین نشان می‌دهد که بانک‌های دولتی بیشتر از بانک‌های خصوصی در پرداخت تسهیلات همکاری دارند.
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین تصریح کرد: بانک‌هایی که در پرداخت تسهیلات رونق تولید همکاری نمی‌کنند باید از خواب بیدار شده و در شرایط بحرانی کشور حمایت‌های بیشتری از واحدهای تولیدی داشته باشند.
وی با بیان اینکه ادامه روند جاری، صبر مسئولان ارشد استان را تمام می‌کند، اظهار داشت: به هرحال کشور از این شرایط بحرانی عبور می‌کند و قطعا عملکرد بانک‌ها از نظر منابع و مصارف مورد ارزیابی و رصد دقیق قرار می‌گیرد و مشخص خواهد شد چه کسانی همکاری و مساعدت کرده‌اند.
قبادی همچنین اظهار داشت: در شرایطی که فرماندهی اقتصاد مقاومتی در کشور با جدیت دنبال می‌شود، مسئولان دقت کنند که غیبت در ستادهای تنظیم بازار و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین یادآور شد: حضور در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بر همه برنامه‌ها اولویت دارد و دستگاه‌های دولتی باید نسبت به حضور در این نشست‌ها اهتمام داشته باشند.
۳۱ بانک در استان قزوین وجود دارد که از این میان ۱۶ بانک دولتی هستند.