مهاباد- ایرنا- فرماندار شاهین دژ گفت: مسوولان با اجرای اصل قانون در انتخابات مجلس شورای اسلامی زمینه مشارکت پرشور مردم را در این عرصه مهم سیاسی فراهم کنند.

ایوب آذین‌پور روز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شاهین‌دژ با بیان اینکه مسوولان در انتخابات حق حمایت یا علیه کاندیدهای انتخاباتی را ندارند، اظهار داشت: تلاش فرمانداری و مجریان انتخابات این شهرستان اجرای قانون و اصل بی‌طرفی نسبت به همه نامزدهای انتخاباتی است و ورود به نفع یا به ضرر هر نامزدی از طرف مسوولان جز خط قرمز ما محسوب می‌شود. 

وی با بیان اینکه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حساسیت خاصی برخوردار است، ادامه داد: مسوولان باید بر اساس ظرفیت‌های قانونی برای برگزاری یک انتخابات حداکثری، سالم و قانونمند تلاش کنند.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات، معادلات دشمنان را به هم می‌زند اضافه کرد: از ظرفیت احزاب، فعالان سیاسی و اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد باید برای مشارکت حداکثری مردم در این زمینه به درستی استفاده شود.

فرماندار شاهین‌دژ با اشاره به این که امسال برای نخستین بار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی انتخابات در حوزه این شهرستان به صورت مستقل برگزار خواهد شد افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده شاهد حضور گسترده و مشارکت سیاسی خوب مردم در این دوره از انتخابات باشیم.

امام جمعه شاهین‌دژ نیز در این جلسه گفت: مسوولان دستگاه‌های اجرایی بدانند اکنون کشور در شرایط خاصی قرار دارد و همه باید در راستای خدمت‌رسانی به مردم و احقاق حق مردم اهتمام ویژه داشته باشند.

حجت‌الاسلام حسین فصیح‌نیا اضافه کرد: مقام معظم رهبری و مردم ایران انتظاراتی از دولت دوازدهم دارند که مهمترین آنها کار و خدمت صادقانه و مستمر به مردم و پرهیز از حاشیه است.

وی تاکید کرد: دولت باید در زمینه ارتقای فرهنگ اسلامی تلاش کند و همانطور که مسوولیت دنیای مردم را دارد از دین و آخرت آنها نیز غافل نباشد. 

در پایان جلسه از مسوولان بانک‌های عامل، مدیر آموزش و پرورش و رییس صندوق کارآفرینی امید در راستای عملکرد مطلوب و رضایت شهروندان با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

جمعه دوم اسفندماه سال جاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

شاهین‌دژ با ۹۲ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد و نیمی از جمعیت آن در ۱۵۲ روستا ساکن هستند.