ایلام- ایرنا- مدیرکل پست ایلام گفت: بر اساس ارزیابی پایش شاخص های کیفی ارائه خدمات پستی در سال جاری، برای اولین بار از ابتدای تاسیس این اداره کل، پست استان توانست رتبه نخست ارزیابی کیفی را در کشور کسب کند.

هدایت فیلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پایش و ارزیابی هر سال توسط دفتر کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست ایران بر اساس رصد شاخص های کیفی انجام می شود.

وی افزود : شاخص های کیفی از جمله توزیع به موقع، مدت سیر مرسولات، میزان توزیع موفق و مدت زمان پاسخگویی به شکایات و سایر عناوین از نگاه مشتری ارزیابی می شود.

مدیر کل پست استان ایلام موفقیت کسب شده را مرهون تلاش همه همکاران این مجموعه دانست و یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی و تشکیل کمیته و کارگروه ویژه در چند ماه و با تلاش و رفع نقاط ضعف این موفقیت حاصل شده است.

فیلی، ارائه خدمات و محصول با کیفیت را رمز موفقیت هر کسب و کاری دانست و ابراز امیداوری کرد شرکت پست استان ایلام بتواند با تولید خدمات منعطف با نیاز مشتریان رضایت کامل آنها را جلب کند و این روند در آینده نیز تداوم داشته باشد.

۱۱ واحد پستی، ۱۰۴ دفتر ای سی تی روستایی و ۲۱ دفتر پیشخوان دولتی در سطح استان ایلام فعال است.