به گزارش روز شنبه اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، بر اساس این دستورالعمل، با توجه به نقش و جایگاه ویژه کارفرمایان و تشکل های کارفرمایی در تحقق منابع سازمان و ضرورت توسعه تعاملات با جامعه کارفرمایی و به منظور برداشت یکسان از اهداف و مأموریت های سازمان و بهره گیری بیشتر از ظرفیت های موجود در راستای افزایش سطح رضایتمندی، وصول به هنگام مطالبات وآسیب شناسی مسائل و مشکلات موجود، آموزش و تشریح و تبیین صحیح قوانین و مقررات و روان سازی امور لازم است کارگاه های هم اندیشی و آموزشی رابطین بیمه ای با همراهی و مشارکت تشکل های عمده کارفرمایی از جمله اتاق های بازرگانی، اصناف، تعاون و کانون ها و انجمن های صنفی کارفرمایی ، خانه های صنعت و معدن همانند سنوات گذشته به نحو مقتضی اجرا شود.
از اهداف اجرایی این دستورالعمل می توان به افزایش سطح دانش و اطلاعات کارفرمایان و نمایندگان آنان در راستای آشنایی با قوانین و مقررات و رویههای اجرایی، بهبود تعاملات فی مابین مدیران سازمان و تشکل ها وگروه های کارفرمایی، توسعه تعاملات مؤثرودوسویه با شرکای اجتماعی و تقویت اعتماد آنان، افزایش رضایتمندی ذینفعان سازمان بویژه تشکل ها وگروه های کارفرمایی، شناسایی و احصاء مسائل و مشکلات کارفرمایان و برنامه ریزی جهت حل آنها،تشریح و تبیین فعالیت ها، عمکردها ودستاوردهای سازمان و تقویت اعتماد سازی و مسئولیت پذیری شعب با کارفرمایان اشاره کرد.
در این کارگاه های آموزشی علاوه بر تشریح و تبیین فعالیت ها و اقدامات مهم و جدید سازمان، آشنایی با قوانین و مقررات بیمه ای، مباحث مرتبط با مشتری مداری و حقوق شهروندی و مسئولیت پذیری و اعتماد سازی و سایر مسایل و مشکلات کارفرمایان مطرح ودرپایان پانل پرسش و پاسخ برای پاسخگویی به سوالات برگزار می شود.