همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت "سامد" پل بدون واسطه مدیران برای پاسخگویی به مطالبه‎‌های مردمی است.

محسن جهانشیر روز سه‌شنبه در حاشیه حضور در سامانه سامد به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ارتباط مستقیم با مردم برای آگاهی از دغدغه ها و اهتمام در رفع مشکلات آنها حایز اهمیت است.

وی بیان کرد: حل و فصل مشکلات مردم به خصوص جامعه ورزش را وظیفه خود می دانیم و بر این اساس توجه جدی به ملاقات مردمی و نیز ارتباط های نزدیک با آنها داریم.

جهانشیر اضافه کرد: پس از ثبت و پردازش درخواست های مردمی، این موارد وارد سیستم سامد می شود و سپس از طریق پیامک در زمانی کوتاه روند رسیدگی به درخواست های مردم به آن ها اعلام می شود.  

وی با اشاره به اینکه امروز ۷۰ همدانی با سامانه سامد تماس تلفنی داشتند، گفت: این افراد از طریق شماره‌گیری ۱۱۱ "سامانه سامد" درخواست‌ها، مطالبات، پیشنهادها و انتقادهای خود در حوزه مباحث مختلف ورزش و جوانان را با مدیرکل ورزش و جوانان استان در میان گذاشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان یادآور شد: از طریق این سامانه مسایلی پیرامون نرخ مصوب باشگاههای ورزشی؛ سازمان های مردم نهاد؛ زیر ساخت های عمرانی ورزشی توسط شهروندان دریافت و متناسب با درخواست‌های مختلف و قابلیت رسیدگی به آنها دستور لازم را برای پیگیری صادر شد.

همدان بیش از ۸۵ هزار ورزشکار سازمانه یافته دارد که در قالب ۴۸ هیات ورزشی فعالیت می‌کنند.