سنندج ‌- ایرنا - فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: حضور اندک مردم در اتفاقات اخیر دشمن را ناکام گذاشت و آنها بار دیگر از وحدت، انسجام و پیرو ولایت بودن مردم ایران شکستی مفتضحانه خوردند.

سردار سیدصادق حسینی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: منافقین، آمریکا، سعودی‌ها، سلطنت طلب‌ها، برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس و غربی در این چند روز علیه جمهوری اسلامی با همه امکانات به پا خواستند.
وی اضافه کرد: آنها در مناسبت‌های مختلف طرح‌ها و محتواهایی آماده می‌کنند تا هر وقت اتفاقی در کشور افتاد آتش بیار معرکه ش وند شاید از آب گل آلوده برای خود ماهی صید کنند ولی کور خوانده‌اند چون مردم با بصیرت و آگاه چنین اجازه ای به آنها نخواهد داد.
سردار حسینی با اشاره به اینکه در جنگی جهانی در ابعاد کوچکتر بر دشمنان خود پیروز شدیم، افزود: در چند روز گذشته و بدنبال برخی نا آرامی ها، مردم بلافاصله صف خود را از اشرار و خائنین به کشور، جدا کرده و مانع از تحقق اهداف دشمنان شدند.
وی با بیان اینکه پیوند عمیق ملت و نظام اسلامی را در روزهای اخیر همچون گذشته شاهد بودیم، تاکید کرد: برجستگی خط رهبری در انقلاب، دفاع مقدس و حوادث مختلفل کشور از جمله اتفاقات چند روز گذشته را به وضوح مشاهده کردیم تا دشمنان بار دیگر سرافکنده و مایوس،  وادار به پذیرش شکست شوند.

وی خداوند محوری، رهبری برجسته الهی و مردم را سه پایه اصلی انقلاب اسلامی دانست که بسیج نقش برجسته‌ای در آن ایفا می‌کند و گفت: در حوادث چند روز اخیر هم نقش بسیج برجسته بود.

سردار حسینی یادآور شد: در این حوادث خسارت‌هایی به اموال عمومی وارد شد و اموالی که برای خدمات‌دهی به مردم بود مورد تعرض و تخریب قرار گرفت اما حضور به‌هنگام و به موقع ملت به اغتشاشات پایان داد.

وی اظهار داشت: امروز صف طویلی از خودروها در مریوان معطل دریافت بنزین بودند که این شرایط به دلیل آتش زدن پمپ‌ بنزین‌های این شهر ایجاد شده لذا مردم باید هوشیار باشند و اجازه ندهند عده ای فرصت طلب و عامل بیگانه با اهداف شوم در قالب اعتراض برای آنها مشکل ایجاد کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس با اشاره به هفته بسیج اضافه کرد: بسیج یک هدیه الهی به ملت ایران است و در حوزه‌های امنیتی، سیاسی، اقتصادی نقشی محوری بازی کرده است.

سردار حسینی با اشاره به حضور بسیج در شرایط سخت بعد از زلزله، سیل و آتش‌سوزی افزود: این نیروی مخلص در قالب گروه‌های جهادی هم در مناطق محروم و دور افتاده تلاش می‌کند چهره محرومیت را از روستاها و مناطق محروم بزداید.

وی با بیان اینکه در هفته بسیج یک هزار و ۱۰۰ برنامه در قالب ۸۷ عنوان برگزار می‌شود، تاکید کرد: برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری و نمایشگاه اختراعات و ابتکارات بسیج و برگزاری رزمایش شکوه اقتدار و مقاومت با حضور گسترده اقشار بسیجی برخی از این برنامه‌ها است.

سردار حسینی یادآور شد: افتتاح پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی، برگزاری نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی، ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی و افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی برخی دیگر از این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه سه هزار و ۵۴۰ پروژه محرومیت‌زدایی برای امسال برنامه‌ریزی شده است، افزود: برنامه‌ریزی برای ساخت ۴۷۰ خانه محروم شده که ۲۲۰ واحد آن ساخته شده که ۶۰ واحد آن در هفته بسیج واگذار می‌شود.

۳۰ آبان تا ۶ آذر به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.