گرگان - ایرنا - دومین یادواره ۲۸۱ شهید ورزشکار گلستان با حضور جامعه ورزشکاران، خانواده‌های معظم شهدا، بسیجیان و مسوولان استان امروز پنجشنبه در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در این مراسم گفت: قهرمانان و ورزشکاران باید منش پهلوانی واخلاق مداری را در راس کار خود قرار دهند، زیرا استعداد خوب ورزشکاری در کنار دیگر کارها به سرانجام می رسد.

سردار حسین معروفی اظهار داشت: شهدا جان خود را برای دفاع از آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فدا کردند و باید یاد و نام آنان هموراه در تاریخ این مرز و بودم جاودانه بماند و الگوی برای سایرین به خصوص ورزشکاران باشند.

وی حضور جوانان در عرصه های مختلف انقلاب را خنثی کننده توطئه دشمنان عنوان کرد و گفت: هر چند استکبار طی این سال ها همواره در برنامه ریزی های خود شکست خورده اما از این شکست ها عبرت نگرفته و هر روز توطئه جدیدی را علیه کشور برنامه ریزی می کند که با حضور فعال جوانان در صحنه همه این نقشه ها خنثی خواهد شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: حضور در یادواره شهدا و آشنایی با جوانان مخلص و شهیدی که برای سربلندی ایران اسلامی جان خود را تقدیم کردند، می‌تواند بهترین الگو برای جوانان ایران اسلامی باشد.

سردار معروفی گفت: یادواره شهدا زنده کردن یاد و خاطره شهیدان گرانقدر است و برگزاری چنین برنامه ها و دیدار و گفتگو با خانواده معظم شهدا تنها گوشه ای از ادای دین به شهدای گرانقدر بوده و استمرار آنها موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را فراهم می سازد.