تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

تهران- ایرنا- سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس برخلاف فصول گذشته به هیچ عنوان خلاقیت تاکتیکی ندارد و شاید در برخی از دیدارها تاکتیک ندارد.

«حمید درخشان» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در مورد شکست پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان، افزود: سرخ‌پوشان روان بازی نمی‌کنند و متاسفانه بازیکنان در پست‌های تخصصی خود مورد استفاده قرار نمی‌گیرند و این ۲  موضوع به مشکل بزرگ تیم تبدیل شده است. یکی دیگر از مشکلات پرسپولیس جابه جایی زیاد در ترکیب تیم است و تمام حریفان به خوبی دست پرسپولیس را خوانده اند.

وی ادامه داد: متاسفانه پرسپولیس در این فصل خلاقیت تاکتیکی در زمین ندارد و تقریبا در اکثر دیدارها بدون تاکتیک وارد زمین می‌شود.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در زمان سرمربیگری برانکو این مربی هیچگاه به حواشی ورود نمی‌کرد و همیشه به بهترین شکل حاشیه‌ها را مدیریت می‌کرد، اما متاسفانه کالدرون خودش حاشیه‌ساز است و با وجود تغییرات مدیریتی نه تنها وضعیت بهتر نشد بلکه شرایط بدتر هم شده است.

وی تصریح کرد: پرسپولیس نفرات بسیار خوبی دارد و با کمی مدیریت می‌توان امسال هم مقام قهرمانی لیگ را بدست آورد.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیران ما هر سال پول‌های زیادی را به مربیان خارجی ناموفق می‌پردازند در حالی که می‌توانند با استفاده از توان مربیان ایرانی با دانش نتایج بسیار بهتری را کسب کنند.

درخشان در پاسخ به این سئوال که بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان چه کسی بود اظهار داشت: «سوشا مکانی» بی‌تردید بهترین بازیکن زمین بود و در پیروزی تیم خود نقش اصلی را ایفا کرد. خوشحالم که در این فصل شاهد درخشش شاگرد سابقم هستم.