آیت قیصربیگی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس شواهد مردم از این رویکرد خوب و مثبت که منجر به پاسخگویی بیواسطه مسئولان میشود رضایت دارند چرا که آنان در حضور مسوؤلان خواستهها و مطالبات خود را بیواسطه مطرح میکنند.
وی با بیان اینکه در مجوع ۶ میز خدمت در استان برگزار شده است، افزود: نکته قابل توجه در این خصوص پیشگام بودن استاندار در طرح میز خدمت است که تا کنون به بیش از یک هزار و ۲۰۰ شهروند ایلامی به صورت چهره به چهره و مستقیم رسیدگی کرده است.
مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام با بیان اینکه مصلی شهر ایلام روز گذشته باز هم شاهد جلوههایی از حضور مسئولان در بین مردم بود، گفت: ششمین میز خدمت استان ایلام در حالی برگزار شد که طرح سهمیه بندی بنزین به تازگی اجرا شده است و پس از پشت سر گذاشتن قضایای آن شاهد همدلی بیبدیلی بین مردم و مسئولان در غربیترین نقطه کشور بودیم.
قیصربیگی تاکید کرد: پس از طرح اصلاح قیمت بنزین، استان ایلام به واسطه وحدت و همدلی کمنظیری که بین مردم و مسئولان وجود دارد شاهد کمترین تجمعات در کشور بود که آن نیز به شکل مسالمتآمیز و با پادرمیانی مسئولان پایان یافت.
وی اضافه کرد: یک هفته پس از سهمیه بندی بنزین شاهد تدبیر استاندار ایلام بودیم تا به مناسبت هفته بسیج در مصلاهای استان در کنار سجاده نماز، میز خدمت برپا شود و مردم مسائل و مشکلات خود را بیواسطه و در یک فضای صمیمی با خدمتگزاران خود در میان بگذارند.
به گفته قیصربیگی، نکته حائز اهمیت در این طرح آن است که تریبون میز خدمت در مکانی مقدس و در میعادگاههای نماز جمعه برقرار میشود و مردم در کنار عبادت خود با مسئولان استان بی واسطه دیدار میکنند و شاهد فرآیند پاسخگویی مسئولان میشوند.
مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: از آنجا که در میز خدمت تمامی مسئولان استان از جمله استاندار و فرمانداران در مرکز استان و شهرستانها یکجا و در یک مکان حضور پیدا میکنند، چرخه بروکراسی از میان برداشته میشود و شاهد بازدهی بهتر در امر خدمترسانی میشویم.
میز خدمت دستگاه های اجرایی روز جمعه اول آذرماه در شهرستان های ۱۰ گانه استان با حضور فرمانداران و مدیران ادارات و در مرکز استان نیز با حضور قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در مصلی شهر ایلام برگزار شد.