تهران- ایرنا- در پی قطع اینترنت بین‌الملل، کاربران شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت که در بسته‌های ماهانه و سالانه خود حجم اینترنت بین‌الملل خریداری کرده بودند، متضرر شدند. رئیس شرکت مخابرات اعلام کرد: برای جبران این ضرر ۱۰ روز به مدت اعتبار قراردادهای مشترکین اضافه شده است.

مجید صدری افزود: طی چند روز گذشته اختلالاتی در حوزه اینترنت وجود داشت که باعث شد مشترکین ما از نظر مالی دچار ضرر شوند. برای این که بخشی از ضرر کاربران را جبران کنیم، تا الان دو راهکار در نظر گرفته‌ایم.

وی اضافه کرد: ۱۰روز به مدت اعتبار قرارداد کلیه مشترکین اضافه کردیم تا پس از اتمام قراردادشان برای جبران این اختلال‌ها از آن ده روز استفاده کنند.

صدری در ادامه گفت: علاوه بر این، شرکت مخابرات ایران راه چاره‌ دیگری نیز در نظر گرفته است. بحث مهم دیگر مانده FUP -آستانه مصرف منصفانه - مشترکین است که در پایان هر ماه صفر می‌شود و به ماه بعدی انتقال پیدا نمی‌کند، اما به دلیل اختلالات مانده FUP کاربران به صورت استثنا در این ماه به ماه جاری منتقل می‌شود.