تهران- ایرنا- دختر تیرانداز المپیکی ایران با بیان اینکه بزرگ‌ترین آرزوی من کسب مدال المپیک است، گفت: برای رسیدن به این مهم، تمام تلاشم را می‌کنم تا در المپیک با آمادگی کامل ظاهر شوم.

به گزارش وزارت ورزش و جوانان، «فاطمه کرم‌زاده» دختر ۲۱ ساله بوشهری در تفنگ سه وضعیت زنان موفق شد جواز حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کند.

کرم‌زاده در خصوص چگونگی ورود خود به رشته تیراندازی اظهار داشت: با علاقه‌ای که از دوران کودکی به تیراندازی داشتم از سال ۸۹ وارد این رشته شدم. این ورزش نیاز به تمرکز و آرامش دارد و از آنجایی که شخصیت آرامی دارم، در این عرصه موفق شدم. در این راه مادرم بهترین مشوق بود تا به تیم ملی راه پیدا کنم. پدرم عکاس و مادر خانه‌دار است و فرزند دوم خانواده هستم و آرامش در زندگی ما حکم فرماست.

او در خصوص رسیدن به تیم ملی و المپیک، افزود: بوشهری هستم و با کمترین امکانات بهترین موفقیت را کسب کردم و بهترین رمز موفقیت در این راه تلاش، پشتکار و توکل به خدا است. موفقیت با تلاش به دست خواهد آمد. هیچ چیز به راحتی بدست نمی‌آید این تلاش و پشتکار است که می‌توان با آن به اهداف بزرگ رسید. امید در این راه بسیار موثر است و بایستی با تمرین به هدف و مسیر جلو حرکت کرد.

ملی‌پوش المپیکی در خصوص موفقیت زنان ایرانی در میادین مختلف عنوان کرد: شاید زنان تمرکز و آرامش بیشتری نسبت به مردان دارند و در این مهم کنترل استرس و هیجانات خیلی موثر است. زنان ایران توانمند هستند و حتی در این شرایط سخت اقتصادی، کسب سکوهای قهرمانی و سهمیه المپیک کار بزرگی است که تنها با همت و پشتکار بدست می‌آورند. در این راه مسئولان باید بیشتر حمایت کنند تا آنان انگیزه‌ای برای ادامه این مسیر داشته باشند.

وی در پایان گفت: بزرگ‌ترین آرزوی من کسب مدال المپیک است. برای رسیدن به این مهم، تمام تلاشم را می‌کنم تا در المپیک با آمادگی کامل ظاهر شوم. از تمام کسانی که در این راه به ما کمک کردند تا عملکرد خوبی از خود نشان دهیم و ۶ سهمیه تاریخی برای تیراندازی کسب کنیم، تشکر می کنم.

منبع: وزارت ورزش و جوانان