شیراز-ایرنا- ماموران پلیس امنیت عمومی، هشت نفر از کسانی که در اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر، اقدام به راه بندان از طریق ریختن نخاله‌های ساختمانی در خیابان‌های شیراز کرده بودند، دستگیر کردند و کامیون‌های آنها نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس، سه شنبه با بیان این مطلب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در جریان ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر در این استان و به ویژه شهر شیراز، عده‌ای از افراد فرصت طلب با استفاده از کامیون و از طریق ریختن نخاله‌های ساختمانی در خیابان‌ها و معابر منتهی به شهر شیراز اقدام به راه بندان کردند.

سردار سرتیپ دوم رهام بخش حبیبی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه هشت نفر از این افراد را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

به گفته وی، متهمان پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند و کامیون‌های متعلق به آنها نیز توقیف شد.

واکنش‌ها به اصلاح قیمت بنزین که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از بیست و چهارم آبان ماه ۹۸ به اجرا گذاشته شد، در شهرهای مختلف اشکال متفاوت داشت.

در برخی شهرها این واکنش‌ها تنها در حد تجمع بود و در برخی شهرها با ایجاد ترافیک همراه شد اما در این میان، برخی افراد به اموال عمومی آسیب وارد کردند.

بر اساس اعلام رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شیراز در روزهای گذشته علاوه بر زیان‌های شخصی وارد شده به افراد، بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به تاسیسات شهری شیراز خسارت وارد شده است.