زاهدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک بیشترین گزارش‌ها و شکایات رسیده از سوی شهروندان به تعزیرات حکومتی از نحوه توزیع گازمایع در استان بویژه در شهر زاهدان است.

حیدر میرزایی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تحویل سیلندرگاز درب منازل شهروندان از مطالبات به حق مردم است که با حضور دادستانی، نیروی انتظامی و سازمان های متولی از جمله صنعت معدن و تجارت و استاندارد بدنبال تقویت و تحقق کامل آن هستیم.

وی گفت: هزینه حمل تا درب منزل در قیمت نهایی سیلندر پیش‌بینی شده و شهروند زمانیکه هفت هزار و ۸۰۰ تومان برای هر عدد سیلندر ۱۱ کیلویی پرداخت می‌کند باید شرکت عرضه کننده، سیلندر را درب منزل تحویل دهد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: مجهز شدن شرکت‌های عرضه کننده گازمایع به دستگاه کارت خوان نیز از موارد مهم و ضروریست که باید هرچه سریعتر محقق شود.

وی ادامه داد: برخی سودجویی‌ها و سهل انگاری‌ها وجود دارد و عده‌ای در این میان اقدام به دلالی می‌کنند و با جدیت به این اشخاص هشدار می‌دهیم که با برخورد تعزیرات حکومتی روبرو خواهند شد.

میرزایی بیان کرد: پرونده تخلفاتی برای یکی از شرکت‌های معتبر توزیع گاز مایع در تعزیرات حکومتی از حیث گرانفروشی و کم فروشی در شعبه تجدیدنظر در حال رسیدگی است که بزودی رای آن صادر خواهد شد.

وی گفت: وظیفه اصلی تعزیرات حکومتی رسیدگی به پرونده‌های متشکله از سوی ضابطان است اما به درخواست شهروندان با حضور میدانی و مستقیم در جهت رفع این مشکل که سال‌ها در فصل سرما گریبانگیر مردم این استان شده اقدام خواهیم کرد.