شیراز-ایرنا-چهار دانشگاه دولتی، آزاد، پیام نور و غیرانتفاعی جهرم در پی بارندگی‌، سه‌ شنبه ۲۶ آذر ۹۸ تعطیل شدند.

کوروش سرورزاده، رئیس دانشگاه آزاد جهرم به ایرنا گفت: با توجه به افزایش شدت بارندگی در روز سه شنبه و با عنایت به اینکه تعداد قابل توجهی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم، در شهرهای اطراف سکونت دارند، به منظور حفظ سلامت دانشجویان و همکاران و جلوگیری از مخاطرات جاده‌ای، این واحد دانشگاهی در این روز تعطیل شد.

سید مجتبی ذبیحین‌پور، مدیر آموزش دانشگاه غیرانتفاعی اندیشه جهرم در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: با توجه به وضعیت آب وهوایی و پیش‌بینی ادامه بارندگی‌ها تا بعد از ظهر، برای حفظ امنیت و سلامت دانشجویان و استادان، دانشگاه اندیشه امروز سه‌شنبه ۲۶آذر ماه تعطیل است.

محمد قناعتیان، رئیس دانشگاه پیام نور جهرم نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به وضعیت آب و هوایی و پیش بینی ادامه بارندگی ها تا بعد از ظهر، برای حفظ امنیت و سلامت دانشجویان و استادان، کلاس های درس دانشگاه پیام نور جهرم امروز سه شنبه ۲۶ آذرماه، تعطیل خواهد بود.

محمد شهروزی، مدیر آموزش دانشگاه جهرم در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با نظر رییس دانشگاه جهرم, کلاس‌های آموزشی این دانشگاه سه‌شنبه ۲۶ آذر ماه از ساعت ۱۰ به بعد تعطیل است.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.