مهاباد- ایرنا- سرپرست سازمان تاکسیرانی بوکان گفت: یک راننده امانت‌دار تاکسی در این شهرستان مبلغ ۶۴ میلیون وجه نقد جا مانده در تاکسی خود را به صاحبش بازگرداند.

«لقمان شافعی»روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این راننده تاکسی که «یونس حاجی‌زاده» نام دارد پس از پیدا کردن پاکتی حاوی وجه نقد آن را به دفتر تاکسیرانی تحویل داده بود.

وی با بیان اینکه این راننده امانتدار پنج سال است که در این شغل فعالیت دارد افزود: وجوه نقد پیدا شده در تاکسی این فرد پس از مراجعه صاحب آن، روز گذشته در دفتر سازمان حمل و نقل شهرداری به وی تحویل داده شد. 

وی با بیان اینکه این اقدام نشان از وجدان بیدار، تعهد اجتماعی و اخلاقی رانندگان این مجموعه است اضافه کرد: این راننده در کمال صداقت و درستکاری پاکتی را که حاوی این مبلغ بود بدون دریافت هیچگونه پاداش یا چشم‌داشتی به صاحبش تحویل داد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری بوکان از شهروندان خواست در صورت گم کردن وسایل همراه خود در تاکسی‌ها و سایر وسایل نقلیه عمومی موضوع را به شماره تلفن ٤٦٢٧٦٦٧٦ واحد شکایات مردمی سازمان مدیریت حمل و نقل اعلام کنند.  

در شهر بوکان یک هزار و ۲۹۰ دستگاه تاکسی وجود دارد که از این تعداد ۷۱۳ دستگاه تاکسی نارنجی، ۵۱۵ دستگاه تاکسی تلفنی، ۱۲ دستگاه ون است.

بوکان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است.