تهران - ایرنا - معاون نظارت بر بهره‌برداری آب و فاضلاب استان تهران از اعزام تیم امداد این شرکت برای کمک به رفع آب‌ گرفتگی‌ها در شهر اهواز و حومه خبر داد.

به گزارش روز شنبه شرکت آبفای استان تهران ، محمدرضا کرمی‌نژاد در این باره اظهار داشت: ۱۴ دستگاه تانکر سیار با هدف انتقال آب خیابان‌هایی که راه به جایی ندارند عازم اهواز شده اند و از این تعداد چهار دستگاه از سوی استانداری فراهم شده است.

وی افزود: برای انتقال آب مناطقی که امکان جابجایی دارد، پنج دستگاه پمپ SP و پنج دستگاه واترجت برای شست‌وشوی منازل و خروج آب از خیابان‌ها روانه اهواز شده است.

به گفته معاون نظارت بر بهره‌برداری آبفای استان تهران، اکنون در اهواز هفت منطقه باهنر، شهرک دانشگاه، معین‌زاده و اکباتان، شهرک رزمندگان، بهارستان، بلوار امنیت و منطقه ارتش دچار آب‌گرفتگی است که تاکنون برطرف نشده است.

بر اساس گزارش ایرنا، عصر روز دوشنبه هفته گذشته با بارش باران در خوزستان بیشتر مناطق خوزستان از جمله اهواز دچار آبگرفتگی شدند که با گذشت پنج روز همچنان برخی از مناطق این استان درگیر آبگرفتگی هستند.

در پی آبگرفتگی مناطق مختلف خوزستان و بر اساس تصمیم مدیریت بحران خوزستان مدارس چندین شهرستان این استان در سه روز کاری پایان هفته تعطیل و ادارات شهرستان های اهواز، آبادان وکارون نیز روز سه شنبه گذشته تعطیل شد.