ارومیه- ایرنا- رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی گفت: بی‌طرفی به عنوان اصل اساسی در انتخابات پیش‌رو است و مجریان انتخابات برای رعایت این اصل اهتمام ویژه داشته باشند.

علی مصطفوی روز پنج‌شنبه در جلسه ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی افزود: زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری، قانون‌مداری، امانت‌داری و بی‌طرفی چهار اصل مهم و اساسی در انتخابات است که مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات باید این اصول را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های لازم در حوزه‌های مختلف برای برگزاری باشکوه و قانونمند یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان انجام گرفته‌است.

وی با اشاره به اینکه کمیته‌های مربوطه آمادگی لازم را برای انتخابات ۲ اسفند دارد، اظهار داشت: تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات قانون‌مند که تجلی وحدت و انسجام ملی ایرانیان است باید در ۱۰ حوزه انتخابیه استان سنجیده شود.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی با اشاره به اهمیت مشارکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: با هدف مایوس کردن دشمنان باید مشارکت حداکثری و فراهم کردن زمینه مشارکت مورد توجه قرار گیرد.

مصطفوی اظهار داشت: داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با رعایت مسائل اخلاقی و ارزشی و قانونی نسبت به تبلیغات در موعد قانونی اقدام کنند.

وی ادامه داد: احساس مسوولیت داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس برای ثبت‌نام و پرشور شدن مشارکت سیاسی قابل قدردانی است.

در ادامه این جلسه نیز روسای کمیته‌های ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته را ارائه کردند.