ساوه - ایرنا - امام جمعه ساوه با دعوت همگان به رعایت قانون و حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان قصد اخلال در انتخابات را دارند و در این راه برنامه‌هایی مانند تخریب جایگاه نهادهای قانونی از جمله شورای نگهبان را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

حجت الاسلام «سید ابراهیم حسینی» در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) ساوه افزود: شرکت گسترده همه اقشار مردم، احزاب و جریان‌های سیاسی در انتخابات آینده به نوعی اعلام وفاداری به نظام اسلامی و آرمان‌های شهیدان است. 

وی تاکید کرد: قانون باید برای همگان اعم از مردم، نامزدها، احزاب و متصدیان برگزاری انتخابات فصل‌الخطاب باشد و چنانچه کسی اعتراض دارد باید از مسیرهای مشخص شده در قانون استفاده کند.

امام جمعه ساوه گفت: هر کسی که با رای مردم، نامش از صندوق رای بیرون بیاید قابل احترام است و همه مکلف به همکاری با او هستیم هرچند در این مدت باید مردم را نسبت به شاخص‌های یک نماینده اصلح آگاه کنیم.

وی با بیان اینکه بی توجهی به شایعات نشانه تقوی است، افزود: در ایام انتخابات، بازار اخبار دروغ و شایعات بی اساس پررونق است اما بصیرت و شناخت مردم می‌تواند به آنان در انتخابی درست کمک کند.

امام جمعه ساوه در خصوص سالروز راهپیمایی ۹ دی نیز گفت: حماسه مردم در این روز نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود زیرا غبارهای فتنه کنار زده شد و میثاق مردم با ولایت در دفاع از انقلاب و کنارزدن نامحرمان و نااهلان در نهم دی سال ۱۳۸۸ جلوه گر شد. 

حجت الاسلام حسینی گفت: پس از هشت ماه فضای غبارآلود کشور و نگرانی از آینده کشور و انقلاب، با درایت و حکمت مقام معظم رهبری، همه توطئه ها خنثی و نقشه های دشمنان نیز بی اثر گردید.

امام جمعه ساوه گفت: در شرایط کنونی که شاهد تداوم دسیسه و ترفندهای دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی هستیم، بصیرت سیاسی و دینی راه مهم خنثی کردن توطئه ها است.

امام جمعه ساوه در بخش دیگری از خطبه‌ها بر ضرورت حمایت از تولیدگنندگان و رفع مشکلات این اقشار تاکید کرد و با یادآوری بازدید اخیر خود از برخی شرکت‌های واقع در شهر صنعتی کاوه، گفت: صاحبان صنایع و شرکت‌ها با تاسی به بیانات رهبری، بر تبدیل تهدیدها به فرصت تاکید دارند و در حقیقت راه نجات کشور نیز رونق تولیدات داخلی است.