اردبیل - ایرنا- امام جمعه مشگین‌شهر گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند ریشه ۸۰ درصد مشکلات اقتصادی در داخل کشور است و رونق‌ تولید و اقتصاد مقاومتی تنها راه حل برون رفت از مشکلات فعلی اقتصادی می‌باشد.

حجت‌الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های نماز جمعه مشگین‌شهر افزود: به رغم قول مسوولان پس از افزایش قیمت بنزین شاهد گرانی در بازار هستیم.

وی بیان‌کرد: این وضعیت معیشت مردم را با مشکل مواجه کرده و بایستی مسوولان هرچه سریع‌تر در این خصوص چاره‌اندیشی کنند.

خطیب جمعه مشگین‌شهر همچنین با گرامیداشت نهم دی ماه و دعوت از نمازگزاران برای  حضور در تجمع گرامیداشت سالروز این روز گفت: اکنون دشمن با فتنه‌انگیزی جدید از جمله تردیدافکنی نسبت به امنیت و آرامش، ایجاد بدبینی نسبت به  آرمان‌های انقلاب‌ ، امام و شهدا ، قانون‌گریزی و تبدیل آن به یک فرهنگ را در کشورمان در دستور کار قرار داده است.

حجت‌الاسلام باوقار افزود: تنها راه مقابله با فتنه بصیرت، دشمن‌شناسی و مرزبندی خواص جامعه است.

وی افزود: مردم ایران با تقدیم ۳۳۰ هزار شهید همچنان به  آرمان‌های انقلاب اسلامی وفادار هستند و گلایه آنان از برخی مسوولان نالایق و ناکارآمد است.

او دوقطبی‌سازی در جامعه را از دیگر توطئه‌های دشمنان بیان کرد و گفت: اکنون یکی از جنگ‌های ابلاغی دشمن ایجاد دوقطبی در جامعه به بهانه امنیت و معیشت است که باید در این زمینه بسیار هوشیارانه عمل کرد.

برچسب‌ها