شیراز- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: چندین پروژه بزرگراهی، راه روستایی، مسکن مهر و بازآفرینی در استان به ارزش سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است.

جعفر زاهدی، شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در شیراز افزود: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به بزرگراه شیراز - جهرم به طول پنج کیلومتر با اعتباری افزون بر ۱۲۵ میلیارد ریال، پروژه بزرگراه مرودشت – درودزن به طول چهار کیلومتر با اعتباری افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال، بزرگراه شیراز – کوار – فیروزآباد به طول ۱۱ کیلومتر با اعتباری افزون بر ۲۷۵ میلیارد ریال و بزرگراه قائمیه – نورآباد به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتباری افزون بر ۲۵۰ میلیارد ریال اشاره کرد.
زاهدی گفت: علاوه بر پروژه‌های بزرگراهی، ۷۰ کیلومتر راه روستایی نیز با اعتباری افزون بر ۴۰۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است که این طرح‌ها در سفر آتی مسئولان ارشد اجرایی کشور به بهره‌برداری می‌رسند.
او اظهار داشت: همچنین در این سفر ۴۷۴ واحد مسکن مهر در نقاط مختلف استان تحویل متقاضیان خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی فارس تصریح کرد: از دیگر پروژه‌های آماده بهره‌برداری پروژه بزرگ بازآفرینی شهری به نام پروژه فرهنگی، تجاری، تفریحی نیکان است که با اعتباری افزون بر یک هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال در بافت تاریخی شیراز افتتاح می‌شود.