کرج - ایرنا - نهادهای انقلابی همچون سپاه امام حسن مجتبی(ع) ، نیروی انتظامی و جامعه روحانیت استان البرز در آستانه گرامیداشت ۹ دی بیانیه صادر کردند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز به مناسبت سالروز یوم الله ۹دی با انتشار  بیانیه ای اعلام کرد که نهم دی ماه ۸۸ ، برهه‌ای درخشان و ماندگار از امتحان بزرگ امت انقلابی و بابصیرت ایران اسلامی در خنثی کردن نقشه‌های شوم استکبار جهانی بوده است.

در واقعه فتنه۸۸ حقد و کینه دشمنان انقلاب به روشنی نمایان گشت.

قاطبه رسانه‌های استکباری بصورت زنجیره‌ای با اسم رمز «تقلب» هم‌صدا با سران فتنه و با شعارهای پوپولیستی عوام فریبانه و سیاق ملی‌گرایانه متأثر از ادبیات جمعیتی از مغرضان زخم خورده در نظام سیاسی، فضای ذهنی جامعه را مشوش کرده و با تحرکات اوباش مآبانه  امنیت ملی را نشانه رفتند.

دهمین سالروز قیام و خروش ملت عاشورایی و بصیرحسینی ایران اسلامی، در حالی فرا می رسد که ملت همیشه بیدار و آماده ما همواره برعهد وپیمان خود با ولایت ایستاده اند تا همچون حماسه نه دی ، چشم انحراف فتنه  های جدید را نیز کور کند.

سپاه استان البرز بر این باور است کمرنگ جلوه دادن حماسه نهم دی ماه از جانب هر کسی و در هر مقام و منصبی، حاکی از دلبستگی و وابستگی فکری و عملی به اربابان خبیث فتنه۸۸  است که همواره در صدد تطهیر خود و برائت سیاسی سران فتنه ، سکوت  را بر سخن ترجیح می‌دهند.

امت انقلابی ایران می‌داند همه دشمنی‌های آمریکا نسبت به ایران اسلامی، نتیجه کوتاه شدن دست چپاولگری و غارت آمریکا از ذخایر و منابع ایران پس از انقلاب اسلامی است که همواره با لطایف‌الحیل نظام مقدس جمهوری اسلامی را در تنگنای تهدید با تحمیل جنگ و تحریم اقتصادی  قرار داده است.

اکنون که با شنیدن خبر های خوش دستیابی محققان این سرزمین به علوم و فنون راهبردی در عرصه های مختلف و تسلط شگفتی آور سپاهیان اسلام بر سیستم های کنترل وهدایت پهباد فوق مدرن جاسوسی امریکا که منجر به افتضاح بزرگ سیاسی امنیتی شیطان بزرگ در جهان شد و صدها موفقیت و پیروزی غیور مردان وشیرزنان این سرزمین درعرصه های مختلف، بدیهی است که دشمن تاب و تحمل این همه موفقیت فرزندان این آب و خاک را نداشته باشد.

همچنین فرماندهی انتظامی استان البرز بیانیه ای به این شرح صادر کرده: 

حماسه ۹ دی‌، از سرفصل‌های مهم و تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی است که با اراده الهی، ایمان دینی و حضور پرشور مردمی رقم خورد.

یوم‌الله ۹ دی، نماد قدرت و پاداش بصیرت و ولایت‌ مداری ملت ایران است که از دلبستگی عمیق آنان به اسلام، عاشورا، انقلاب، نظام و رهبری برخاست‌؛ حماسه‌ای که با ظرفیت آگاهی‌ بخشی و بصیرت‌آفرینی خود، منشور هدایت و منشاء بیداری نسل‌های آینده این مرز و بوم برای عبور از گذرگاه های حساس، پیچیده و دشوار تاریخی قرار خواهد گرفت.

ملت ایران در طول تاریخ تمدن ساز خود، نشان داد که به موازات رشد کردن و بالیده شدن نهال انقلاب اسلامی به درختی تناور، به شعور سیاسی و بصیرت انقلابی شان افزوده شده است.

سال روز ۹ دی یادآور تجدید میثاق امت اسلامی ایران با ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت است، که خود حاصل ژرفای بصیرت و آگاهی ملت ایران و منبعث از فرهنگ عاشورا و حمیت مذهبی است که جهانیان را تسلیم اراده خود کرد و خشم و عصبانیت دشمنان و منافقین ملت را همراه با انفعال و عقب نشینی از مواضع نادرست شان به ارمغان آورد.

به طور یقین رابطه عمیق ملت ایران با رهبر انقلاب اسلامی اصلی ترین عامل در خنثی سازی فتنه سال ۸۸ بود و باید بگوییم که نقش اعتماد مردم و رهبری به یکدیگر در خنثی سازی فتنه بی نظیر بود.

فرماندهی انتظامی استان البرز همراه با  مردم بیدار و هوشیار استان و  با عبرت از آموزه‌های فتنه ۸۸ و حماسه سترگ ۹ دی و هوشمندی و بصیرت بهنگام، دیگر اجازه نخواهد داد فتنه‌جویان و منحرفین از فرصت‌های نظام و عرصه‌های مردم‌سالاری دینی در کشور مانند انتخابات، سوء استفاده و با تحرکات ناشیانه و دشمن‌پسند، فتنه جدیدی را برپا و اهداف ضدانقلابی و مغایر با مصالح، منافع و امنیت ملی را تحت مدیریت و حمایت دشمنان انقلاب و سناریوهای شیطانی نظام سلطه و عملیات روانی رسانه‌های استکباری و صهیونیستی دنبال کنند.

اینک در آستانه سالگرد خلق این حماسه تاریخی و گران بها، با نثار سلام و درود بی کران به روح پر فتوح بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدای انقلاب اسلامی و با آرزوی تعجیل در فرج امید صالحان حضرت حجت ابن الحسن (عج ا...) و سلامتی و عزت روز افزون نایب بر حقش امام خامنه ای (حفظه ا...) ضمن تأکید بر صیانت از آرمان ها و عقاید خود به ویژه اصل مترقی ولایت فقیه و دعوت از آحاد ملت غیور ایران به ویژه مردم استان البرز برای پاسداشت این روز عزیز اعلام می داریم، تا ظهور منتقم خون حسین(ع) و برپایی حکومت عدل الهی پیرو ولایت فقیه خواهیم بود و لحظه ای از آن دست نخواهیم کشید.

جامعه روحانیت استان البرز نیز در بیانیه ی دیگری اعلام داشت که تاریخ ۴۱ ساله انقلاب اسلامی مشحون از نقاط عطفی است که در اذهان ملت ولایتمدار نقش بسته است.

از آغازین روز حرکت مقدس امام در سال ۴۲ و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ و تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا و دوران غرور آفرین دفاع مقدس و دسترسی به دانش هسته ایی و پیشرفت های عظیم صنایع دفاعی و غیره می توان نام برد.

حماسه ی ۹ دی در این میان نماد پایداری بر ارزش ها و یکی از رخدادهای بزرگ و درس اموز در تاریخ انقلاب اسلامی است.

روز تجلی قدرت خدا و حرکت ماندگار ملت انقلابی شکوه و جلوه های زیبایی همایش اقتدار و میثاق عهدو پیمان با ولایت و روز مایوس شدن سران استکبار و صهیونیسم جهانی و روز بصیرت و ولایتمداری مردم ایران است ، روز ۹ دی ۲۲ بهمن دیگر در تارک نظام اسلامی و برگ زرین جمهوری اسلامی است.

درود خدا بر ملتی باد که با بصیرت انقلابی خود ماندگار ترین و تاثیر گذارترین حرکت را به نمایش گذاشت و با پیروی از حسین زمان خود طومار فتنه فتنگران را در هم پیچید.

ما جامعه روحانیت مبارز استان البرز ضمن قدرانی از مردم فهیم، و بصیر، انقلابی بار دیگر با محکوم کردن فتنه گران و آشوب کنندگان و اعلام وفاداری به ارمان های مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بیعت مجدد از رهبری حکیمانه ی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای با دوشادوش مردم در صحنه خواهیم بود.